سرویس تئاتر هنرآنلاین: عزت‌الله مهرآوران در مورد جدیدترین فعالیت هنری خود گفت: الآن مشغول نمایش‌ "هیچ در هیچ" به کارگردانی آقای سیاوش طهمورث هستم که این نمایش کاملاً بر اساس بداهه‌پردازی است.

این بازیگر با سابقه افزود: در این نمایش آقای اصغر همت، شهره سلطانی، محمد حاتمی، مینا عبدی و خود آقای طمورث بازی می‌کنند و ما تا شب جمعه به روی صحنه خواهیم رفت.

مهرآوران در مورد جنس این تئاتر خاطر نشان کرد: این کار یک نمایش نو است که در کشور ما کمتر یا اصلاً دیده نشده است. در این کار ما اصلاً سوژه و نمایش‌نامه نداریم و فقط به روی صحنه می‌رویم و به نمایش در می‌آوریم.

او ادامه داد: در یک سریال به نام "لیسانسه‌ها" به کارگردانی آقای سروش صحت هم بازی می‌کنم که سریال بسیار زیبایی است و برای شبکه سوم سیما ساخته می‌شود. "لیسانسه‌ها" یک طنز درست و حسابی است که مخاطب باورش می‌شود که کاراکترهای آن مثل آدم‌های حقیقی زندگی‌شان هستند. این سریال چهار جوان دانشجو را نشان می‌دهد که نمونه آن‌ها در خانه‌های مردم ایران بسیار دیده می‌شود. طنز این سریال بسیار اندیشیده شده به کار رفته و داستان آن طوری است که نمی‌توانید آینده آن را پیش‌بینی کنید.

مهرآوران در مورد همکارانش در "لیسانسه‌ها" اضافه کرد: در این سریال بازیگرانی چون هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، امیرحسین رستمی، امیر کاظمی، تبسم هاشمی و... با من همبازی هستند.

همچنین مهرآواران در مورد اهمیت نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها در زندگی هنرمندان گفت: مطبوعات، شناسنامه و هویت فرهنگی یک جامعه هستند که هر روز و هر دقیقه تازه می‌شود. ما خیلی مدیون مطبوعات هستیم، چون پل ارتباطی بین ما و تماشاگران است. وقتی که ما می‌بینیم در دست یک تماشاگر یک روزنامه وجود دارد، متوجه می‌شویم که او به درستی برای دیدن تئاتر آمده است.