سرویس موسیقی هنرآنلاین: محمد قلی‌پور خواننده موسیقی پاپ که برای بازدید از غرفه‌های مختلف به نمایشگاه مطبوعات آمده بود، در گفت‌وگویی کوتاه در مورد فعالیت‌های اخیرش به خبرنگار هنرآنلاین توضیحاتی ارائه داد.

او در ابتدای این گفت‌وگو در مورد آثار جدیدش گفت: من تقریباً ده روز پیش یک تک آهنگ به صورت اینترنتی منتشر کردم و اخیراً نیز در حال جمع‌آوری یک قطعه جدید هستم که بعد از ماه صفر این اثر متفاوت را منتشر خواهم کرد. این قطعه سبک و سیاقی جدید و حس و حالی بارانی دارد.

این خواننده جوان در ادامه صحبت‌هایش در مورد کنسرت خود اشاره کرد: برای کنسرت با دو تهیه‌کننده صحبت‌ کرده‌ایم و امیدوارم که بتوانیم در دی ماه یک کنسرت در تهران برگزار کنیم. در مورد برگزاری کنسرت در شهرستان‌ها هنوز تصمیم و برنامه‌ای ندارم.

قلی‌پور که آلبوم جدیدی را آماده انتشار کرده، در مورد انتشار یا عدم انتشار آن گفت: فعلاً تصمیمی برای انتشارش ندارم و می‌خواهم حداقل تا پایان سال آثارم را به صورت تک آهنگ منتشر کنم.

 

وی افزود: شاید اصلی‌ترین دلیلش، توجیه اقتصادی نداشتن انتشار آلبوم است. متأسفانه وقتی یک آلبوم به صورت رسمی وارد فروشگاه‌های محصولات فرهنگی می‌شود، در کمتر از نیم ساعت برای دانلود بر روی تمام سایت‌های موسیقی یا حتی سایت‌های غیر مرتبط قرار می‌گیرد. این حرف خیلی کلیشه‌ای شده اما هنوز هیچ‌کس به آن توجهی ندارد.

این خواننده پاپ در پایان درباره برگزاری نمایشگاه مطبوعات گفت: من فعلاً فقط چند غرفه از این نمایشگاه را دیده‌ام ولی پرداختن به موضوعات قشرهای مختلف در چنین نمایشگاهی می‌تواند جذاب باشد. من از رسانه‌ها فقط انتظار دارم که اصل شفافیت مطالب را رعایت کنند و موارد مختلف را به دور از هرگونه عرق و تعصبی بیان کنند.