به گزارش هنرآنلاین، امیرعباس کنی تهیه‌کننده مجموعه‌های تلویزیونی، بعد از همکاری با رضا بهشتی در سریال "یک لحظه دیرتر" و تله‌فیلم‌هایی همچون "فیروزه سیاه" و "تصادف" ، این روزها به همراه بهشتی مراحل پایانی پیش‌تولید سریال "شکوه یک زندگی" را پشت سر می‌گذارد.

او در خصوص روند و جزئیات ساخت این مجموعه تلویزیونی گفت: "شکوه یک زندگی"، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما در 15 قسمت، 45 دقیقه‌ای مراحل پایانی پیش‌تولید را طی می‌کند.

کنی ادامه داد: قصه‌ این مجموعه در فضای دهه 60 هجری شمسی در یکی از روستا‌های استان مازندران روایت می‌شود و حدود 80 درصد از داستان متعلق به دوران دفاع مقدس به‌ویژه مقارن با زمان انجام عملیات خیبر طراحی و پایه‌ریزی شده است.

وی پیرامون محوریت اصلی فیلمنامه "شکوه یک زندگی" بیان کرد: مسئله "شکوه یک زندگی"، در تکریم همسران شهدای جاویدالاثرهایی است که با استقامت و امیدواری برای رسیدن خبر و نشانه‌ای از عزیزانشان،‌ سال‌ها به تنهایی بار زندگی خود و فرزندانشان را به دوش کشیدند و در اصل آن‌ها بودند که شکوه یک زندگی را به عرصه نمایش گذاشتند.

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی"ریشه در زمان" افزود: نسخه اولیه فیلمنامه‌ این مجموعه به قلم شعله شریعتی نوشته و مرجان اشرفی زاده، فیلمنامه نهایی را به نگارش درآورده است.

کنی در پایان با بیان اینکه، تعدادی از بازیگران انتخاب شده در مرحله تست گریم و لباس هستند ، در خصوص مشخص شدن لوکیشن اصلی سریال "شکوه یک زندگی" خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه مراحل تست گریم و پیش‌تولید در تهران انجام می‌شود، یکی از روستا‌های  حاشیه شهر بهشهر در استان مازندران را به عنوان لوکیشن اصلی این مجموعه در نظر گرفته‌ایم.

برخی از همکاران در این مجموعه تلویزیونی عبارتند از: نویسنده فیلمنامه اولیه : شعله شریعتی، نویسنده فیلمنامه نهایی : مرجان اشرفی زاده، کارگردان: رضا بهشتی، مجری طرح: مسعود انتظاری، مدیر برنامه‌ریزی: بهرام ملکی علوی، دستیار کارگردان: محمد عزیزی، طراح صحنه و لباس: علی مربی، طراح چهره‌پردازی: مهرداد قلی پور، مدیر تصویربرداران: عبدالله عبدی نسب، مدیر صدابرداری:عبدالرضا حیدری، مدیر تولید: محمود ریحان صفت ،  ساخت موسیقی : امیر رجبی