سرویس استان های هنرآنلاین: گروه نمایش باران که در راستای ترویج کتاب و کتاب خوانی و اعتلای فرهنگ داستان خوانی جمعی ، از چندی پیش نشست های هفتگی یک شنبه های داستان را برگزار می کند این هفته به سراغ کتاب " من دارم تجزیه میشم" رفته است.

سرپرست گروه نمایشی باران در این باره گفت: این هفته هنرمندان گروه باران به خوانش داستان " من دارم اینجا تجزیه میشم" اثر بها الدین مرشدی می پردازند .

احسان اذرمان تصریح کرد: در انتخاب داستان ها سعی می شود که طیف زیادی از سبک ها و سلیقه ها در نظر گرفته شوند .

وی افزود:یک شنبه های داستان هر چند هفته یک بار نیز ویژه برنامه ای با حضور خود نویسندگان آثار تحت عنوان " سلفی با نویسنده" برگزار می کند .

این هنرمند تصریح کرد:در کنار خوانش داستان ، هنرمندان به قصه خوانی می پردازند که این هفته قصه ای از قصه های عامیانه نروژ برای اجرا انتخاب شده است .

آذرمان خوانشگران این هفته را علاوه بر خود،علی رضا سلیمانی ، رها هوشیار زاده ، امین زربخش ، مریم مقدس معرفی کرد و افزود: و روایتگر قصه را هم استاد شمس الآفاق شفیعی بر عهده دارد.

وی یادآور شد:در "یک شنبه های داستان" هر هفته هنرمندان گروه باران به اجرا و خوانش نمایشی یک یا چند داستان می پردازند . پس از اجرا از مخاطبان خواسته می شود که درباره داستان به گفت و گو بنشینند که در یک فضای صمیمانه تمام نظرات گفت و شنود می شود.

یادآور می شود: "یکشنبه های داستان" هر هفته در کافه کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس واقع در چهارراه حافظیه ، ساعت ١٦:٣٠ برگزار می شود.