به گزارش هنرآنلاین ، سیدعباس عظیمی، در این مراسم که شامگاه شنبه اول آبان به بهانه اجرای نمایش جدید این کارگردان در موسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شد، عنوان کرد: تاریخ پرفراز و نشیب ایران، سرشار از رویدادهای افتخارآمیزی است که در این مسیر تئاتر ارزشی همچون نگینی برتارک آن می‌درخشد. بی‌شک پرداختن و زنده نگه داشتن از میراثی چنین ارزشمند قابل تقدیر است. بنده به زعم خود هنرنمایی حامد هوشیاری در نویسنده گی و کارگردانی آثاری ازجمله "سحرگاه سوم"، "یک از۱۷۵"، "آخه اینجا نزدیک تره به خدا" در پرداختن به موضوعات ارزشی را بیانگر روح متعهد او نسبت به ارزش‌های جامعه می‌دانم که در طی این سال‌ها با دعوت از هنرمندان پیشکسوت در تولید آثار، موفق و سربلند بوده است از این رو، وی شایسته قدردانی و تقدیر است.

لازم به یادآوری است حامدهوشیاری نویسنده و کارگردان عرصه نمایش، عضو انجمن نویسندگان و منتقدان خانه تئاتر است که سال گذشته نمایش "یک از۱۷۵" اولین نمایش صحنه‌ای را با موضوع شهدای غواص عملیات کربلای چهار به صحنه برد و با استقبال مخاطبان و اصحاب رسانه و مسئولین تئاتر کشور روبه رو شد. سال گذشته نیز سید عباس عظیمی (مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت) و دکتر محمود عزیزی (رئیس هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت) از حامد هوشیاری و گروه نمایش "یک از ۱۷۵"تقدیر کرده بودند.

بر پایه این گزارش حامدهوشیاری این روزها نمایش "آخه اینجا نزدیک تره به خدا" را در خانه نمایش اداره تئاتر با بازی مجید علم بیگی و با صداپیشگی جلیل فرجاد، رضا بنفشه خواه و صفا آقاجانی روی صحنه دارد.

نمایش "آخه اینجا نزدیک‌تره به خدا" تا ۷ آبان ماه ساعت ۱۹:۳۰ در خانه نمایش اداره تئاتر روی صحنه خواهد رفت.