به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ، کانون نمایش‌های آیینی وسنتی وانجمن هنرهای نمایشی ایران باحمایت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هجدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی را به منظور اشاعه زمینه‌های مناسب پژوهشی در بررسی ریشه‌های نمایش ایرانی و نمایش‌های سنتی سایر ملل، حفظ و ثبت میراث کهن نمایشی ایران زمین و بهره بردن از این دستاوردها برای بنیان تئاتر، در شهریور ماه 1396 برگزار می‌کنند.

جشنواره هجدهم در 10 بخش تخصصی نمایش‌های تخت حوضی (بخش ویژه استاد علی نصیریان)، مجالس شبیه‌خوانی(یادواره استاد هاشم فیاض) ، نمایش‌های عروسکی سنتی(یادواره استاد کاکا محمد شیرازی)، مرور نمایش‌های آیینی ـ سنتی اجرا شده در سال‌های 1394 تا 1396، بخش نقالی وروایت های ملی (یادواره مرشد ولی الله ترابی)، معرکه‌ها، آیین‌ها و بازی‌های نمایشی، جوانه‌های نمایش ایرانی، بخش نمایش‌های سنتی ملل(آسیا در نگاه نمایش‌های سنتی)، پنجمین سمینار بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی (ویژه شبیه خوانی ونقالی) و چهارمین دوره جایزه ویژه دکتر جلال ستاری برگزار خواهد شد.

ستاد برگزاری هجدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی بخش ویژه نمایش‌های تخت حوضی این دوره از جشنواره را به نمایش‌های ملهم از قصص مندرج در "مرزبان نامه"، "جوامع الحکایات"، "چهل طوطی" و "سندبادنامه" اختصاص داده است.

در فراخوان آمده است ، جشنواره هجدهم بخش رقابتی جوانه‌های نمایش ایرانی را با هدف حفظ و ترویج نمونه‌های اصیل نمایش‌های آیینی و سنتی ، شناساندن گونه‌های مختلف نمایش ایرانی به نسل کودک و نوجوان و کمک به پشتوانه سازی این هنر مردمی، در رده سنی کودکان و نوجوانان برگزار خواهد کرد.

این بخش جشنواره پذیرای آثار کودکان و نوجوانان در گونه‌ها و رشته‌های نقل وروایتگری کودکان ونوجوانان، شبیه خوانی توسط گروه‌هایی متشکل از کودکان ونوجوانان علاقمند (تحت نظارت اساتید این عرصه ) ، قصه گویی و نقالی با موضوعات ملهم از فرهنگ وادبیات عامیانه ایران ویژه مخاطبان کودک، تکه کاری «سیاه بازی» قطعات کوتاه نمایش تخت حوضی و سیاه بازی پذیرفته می‌شوند.

در این فراخوان جدول زمانبندی هر بخش و شرایط حضور و توضیح موضوع و اهداف هر بخش به تفکیک درج شده که علاقه مندان می‌توانند با مطالعه فراخوان و تکمیل و ارسال فرم مندرج در فراخوان و مدارک مورد نیاز به دبیرخانه دائمی جشنواره‌ها متقاضی حضور در این جشنواره باشند.

نشانی پستی خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، جنب تالار وحدت، اداره کل هنرهای نمایشی، دبیرخانه دائمی جشنواره‌ها برای ارسال مدارک و تلفن و نمابر: 66710702 و 5-66705101 داخلی 319 و پست الکترونیکی d_jashnvareha@yahoo.com کد پستی: 1133914934 برای ارتباط با دبیرخانه اعلام شده است.

علاقمندان می‌توانند فایل فراخوان و فرم ثبت نام را از طریق سایت ایران تئاترwww.theater.ir: و سایت کانون نمایش‌های آیینی و سنتی : www.iran-tt.ir دریافت کنند.

فراخوان هجدهمین جشنواره بین المللی نمایش‌های آیینی و سنتی

شهریور 1396

کانون نمایش‌های آیینی وسنتی وانجمن هنرهای نمایشی ایران باحمایت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هجدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی را به منظور اشاعه زمینه‌های مناسب پژوهشی در بررسی ریشه‌های نمایش ایرانی و نمایش‌های سنتی سایر ملل، حفظ و ثبت میراث کهن نمایشی ایران زمین و بهره بردن از این دستاوردها برای بنیان تئاتر، در شهریور ماه 1396 برگزار می‌کنند.

بخش‌های جشنواره:

الف) نمایش‌های تخت حوضی(بخش ویژه استاد علی نصیریان) ستاد برگزاری جشنواره با هدف حفظ و ترویج نمونه های اصیل نمایش های تخت حوضی این بخش را به شرح ذیل برگزار می نماید:

الف/1: بخش ویژه صاحب نظران عرصه نمایش‌های ایرانی یکی از راه‌های رسیدن به تئاتر ملی را استفاده از ادبیات ایران زمین می‌دانند، راهی که بیش از همه از سوی نمایشگران سنتی در شبیه‌خوانی و تقلید تجربه شده است. ستاد برگزاری هجدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی با عنایت به این تجربه و اولویت، بخش ویژه نمایش‌های تخت حوضی این دوره از جشنواره را به نمایش‌های ملهم از قصص مندرج در "مرزبان نامه"، "جوامع الحکایات"، "چهل طوطی" و "سندبادنامه" اختصاص داده است.

الف/2: بخش موضوعات آزاد * جهت ایجاد تنوع در تولیدات بخش تخت حوضی تعدادی از آثار از میان نمایش های مبتنی بر سایر متون انتخاب خواهد شد. اما اولویت انتخاب با آثاری است که با رویکردی پژوهش محور و بر اساس اشکال و گونه های متنوع نمایش های تخت حوضی نگاشته شده باشد. شرایط و مقررات : *نمایش‌های شرکت کننده ملزم به بهره‌گیری از قالب‌های شناخته شده نمایش‌های تخت حوضی (سیاه بازی، بقال بازی، تقلیدهای اندرونی و...) هستند. * سقف پذیرش اثر در این بخش 18 نمایش می‌باشد. * به گروه‌های راه یافته به بخش ویژه تخت حوضی تا سقف 200 میلیون ریال و بخش موضوعات آزاد تا سقف 150 میلیون ریال کمک هزینه تولید (به تشخیص کمیته انتخاب و بنا به ضوابط اعطای کمک هزینه جشنواره) پرداخت خواهد شد. * مهلت دریافت نمایشنامه‌ها تا پایان بهمن ماه 1395 خواهد بود. * نتایج ارزیابی نمایشنامه‌ها تا پایان اسفندماه ماه 1395 اعلام خواهد شد. * ارزیابی آثار درنیمه اول تیرماه 1396 انجام خواهد شد.

ب) مجالس شبیه‌خوانی(یادواره استاد هاشم فیاض) ستاد برگزاری جشنواره باهدف تولید مجالس جدید وترویج نمونه های اصیل شبیه خوانی دومین یادواره مرحوم هاشم فیاض را به شرح ذیل برگزار می نماید:

ب/1:مجالس نو این بخش به مجالسی که براساس متون ادبی و تاریخی توسط تعزیه سرایان معاصر سروده شده باشند،اختصاص خواهدداشت.

ب/2:مجالس غریب این بخش پذیرای آن گروه از مجالس غریب که تاکنون در دوره‌های پیشین جشنواره اجرا نشده‌اند خواهد بود. * سقف پذیرش اثر در این بخش7مجلس خواهدبود. * به گروه‌های راه یافته این بخش تا سقف 100 میلیون ریال کمک هزینه (به تشخیص کمیته انتخاب و بنا به ضوابط اعطای کمک هزینه جشنواره) پرداخت خواهد شد. * مهلت دریافت نسخه‌ها تا 29 فروردین ماه 1396 خواهد بود. * نتایج ارزیابی نسخ تا نیمه اول اردیبهشت ماه 1396 اعلام خواهد شد. * ارزیابی آثار از نیمه دوم تیرماه 1396 شروع خواهد شد.

ج: نمایش‌های عروسکی سنتی(یادواره استاد کاکا محمد شیرازی) ستاد برگزاری جشنواره جهت حمایت از فعالان عرصه نمایش های عروسکی سنتی(خیمه شب بازی ،جی جی وی جی، خم بازی، صندوق بازی و...) این بخش را به شرح ذیل برگزار می نماید: ج/1: بخش نگاه نو، الگوی کهن: این بخش به نمایش هایی اختصاص دارد که با طرح قصه های جدید درقالب گونه های مختلف نمایش-های عروسکی سنتی به معاصر سازی الگوهای کهن می پردازند دراین بخش موضوع آزاد است.

ج/2: بخش اجراهای اساتید: این بخش جهت ثبت تجارب وحفاظت از اشکال سنتی نمایش عروسکی وبازسازی میراث کهن نمایشگران این عرصه به اجرای اساتید وهنرمندان پیش کسوت اختصاص خواهد داشت. * به گروه‌های راه یافته این بخش تا سقف 40 میلیون ریال (به تشخیص کمیته انتخاب و بنا به ضوابط اعطای کمک هزینه جشنواره) به عنوان کمک هزینه پرداخت خواهد شد. * مهلت دریافت آثار تا 5 تیرماه 1396 خواهد بود. * فهرست آثار برگزیده تا پایان تیرماه 1396 اعلام خواهد شد.

تذکر مهم: متون برگزیده ومعرفی شده ی مسابقه نمایشنامه نویسی کانون نمایش های آیینی وسنتی درسال 1395 مستقیما به مرحله انتخاب آثارکلیه ی بخش های فوق الذکر (الف، ب، ج) معرفی خواهندشد.

د: مرور نمایش‌های آیینی ـ سنتی اجرا شده در سال‌های 1394 تا 1396 ستاد برگزاری هجدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی ـ سنتی با هدف ارائه کارنامه دو ساله تئاتر کشور درحوزه نمایش‌های آیینی- سنتی اجرا شده طی یک سال و نیم پس از برگزاری دوره پیشین، بخش مرور نمایش‌های آیینی- سنتی اجرا شده در سال‌های 1394 تا 1396 را برگزار می‌کند. * نمایش‌های این بخش (به استثنای نمایش های شرکت کننده در جشنواره هفدهم) باید در محدوده زمانی 11/6/1394 تا 30/3‌/1396 در یکی از تالارهای تئاتر کشور حداقل 7 اجرا داشته باشند. * نمایش‌های دانشجویی تولید شده در دانشکده‌های تئاتر کشور که با الهام از نمایش‌های آیینی ـ سنتی تولید شده و در تالارهای دانشگاهی در ایام ذکر شده به صحنه رفته باشند با معرفی کتبی یک استاد راهنما (اساتید واحدهای آشنایی با تعزیه، شیوه‌های نمایش در ایران، اجرای کارگاهی نمایش‌های ایرانی و سایر دروس مرتبط با نمایش ایرانی یا استاد راهنمای پایان‌نامه) می‌توانند متقاضی حضور در این بخش باشند. * سقف پذیرش اثر دراین بخش حداکثر 10نمایش خواهد بود. * به گروه‌های راه یافته این بخش تا سقف 100 میلیون ریال(به تشخیص کمیته انتخاب و بنا به ضوابط اعطای کمک هزینه جشنواره) به عنوان کمک هزینه پرداخت خواهد شد. * مهلت دریافت آثار تا 13 تیرماه 1396 خواهد بود. * فهرست آثار برگزیده تا پایان تیرماه 1396 اعلام خواهد شد.

هـ: بخش نقالی وروایت های ملی (یادواره مرشد ولی الله ترابی) ستاد برگزاری جشنواره جهت حمایت از فعالان عرصه نقالی وروایتگری(انواع نقل های سنتی : موسیقایی، تصویری، نمایشی و...) این بخش را به شرح ذیل برگزار می نماید: هـ/1: بخش نگاه نو، الگوی کهن: این بخش به نمایش هایی اختصاص دارد که با طرح قصه های غریب وجدید درقالب گونه های مختلف نقل سنتی به معاصر سازی الگوهای کهن می پردازند دراین بخش موضوع آزاد است. *منظور از قصه های غریب قصصی است که کمتر اجراشده اند. هـ/2: بخش اجراهای اساتید:این بخش جهت ثبت تجارب وحفاظت از اشکال سنتی روایتگری وبازسازی میراث کهن فعالان این عرصه به اجرای اساتید وهنرمندان پیش کسوت اختصاص خواهد داشت. * به آثار راه یافته این بخش تا سقف 20 میلیون ریال(به تشخیص کمیته انتخاب و بنا به ضوابط اعطای کمک هزینه جشنواره) به عنوان کمک هزینه پرداخت خواهد شد. * مهلت دریافت آثار تا 5 تیرماه 1396 خواهد بود. * فهرست آثار برگزیده تا پایان تیرماه 13946 اعلام خواهد شد.

و) معرکه‌ها، آیین‌ها و بازی‌های نمایشی جهت شناسایی، حفظ و احیای معرکه ها،آیین‌ها و بازی‌های نمایشی که قابلیت اجرا در فضای باز و مکان‌های تجمع عموم را دارند، پیشنهادات ارائه شده در دو گروه :« آیین ها ، معرکه ها و نمایش‌های میدانی» و «بازی‌های قهوه‌خانه‌ای» اجرا خواهند شد. * در این بخش آیین‌های ناشناخته به ویژه گروهی از آیین‌ها و بازی‌های نمایشی که در جشنواره‌های پیشین اجرا‌ نشده باشند در اولویت انتخاب هستند. * سقف پذیرش اثر دراین بخش 20نمایش خواهد بود. * به گروه‌های میدانی تا سقف 40 میلیون ریال و بازی های قهوه‌خانه‌ای تا سقف 20 میلیون ریال کمک هزینه (به تشخیص کمیته انتخاب و بنا به ضوابط اعطای کمک هزینه جشنواره) پرداخت خواهد شد. * مهلت دریافت آثار در قالب لوح فشرده تا 30 خردادماه 1396 خواهد بود. * فهرست آثار برگزیده نیمه دوم تیرماه 1396 اعلام خواهد شد.

ز: جوانه‌های نمایش ایرانی ستاد برگزاری جشنواره با هدف حفظ و ترویج نمونه‌های اصیل نمایش‌های آیینی و سنتی شناساندن گونه‌های مختلف نمایش ایرانی به نسل کودک و نوجوان و کمک به پشتوانه سازی این هنر مردمی، بخش «جوانه‌های نمایش ایرانی» را به شکل رقابتی در رده سنی کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند. در این بخش جشنواره پذیرای آثار کودکان و نوجوانان در گونه‌ها و رشته‌های زیر می‌باشد: ز/1: نقل وروایتگری کودکان ونوجوانان:دراین بخش نقالان وقصه گویان کودک ونوجوان با بهره گیری از اشکال گوناگون نقل سنتی اجراخواهند داشت. ز/2:شبیه خوانی: دراین بخش مجالس آشنا وغریب شبیه خوانی توسط گروه هایی متشکل از کودکان ونوجوانان علاقمند (تحت نظارت اساتید این عرصه ) اجرا خواهند داشت. ز/3: قصه گویی و نقالی با موضوعات ملهم از فرهنگ وادبیات عامیانه ایران ویژه مخاطبان کودک:این بخش توسط روایتگران بزرگسال وبرای کودکان اجرا خواهدشد. ز/4: تکه کاری «سیاه بازی» قطعات کوتاه نمایش تخت حوضی و سیاه بازی که تحت نظر اساتید این رشته و با توجه به اصول اولیه این هنر تولید شده باشند. * متقاضیان می‌توانند اثر پیشنهادی خود را در قالب نسخه تصویری (3 نسخه) به همراه فرم تقاضای حضور و مدارک عمومی تا پایان تیرماه 1396 به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند. * به برگزیدگان بخش‌های مختلف این مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد.

ح: بخش نمایش های سنتی ملل(آسیا در نگاه نمایش های سنتی) ستاد برگزاری جشنواره با توجه به گنجینه ی گرانبهای نمایش های سنتی آسیایی وبه ویژه کشورهای همجوار ،که دردایره ایران فرهنگی جای گرفته اند، وبه جهت گسترش تعاملات فرهنگی دراین بخش به تشخیص شورای سیاستگذاری وهیات علمی جشنواره از گروه های برجسته نمایش سنتی جهان و با توجه ویژه به حوزه قاره پهناور آسیا دعوت به عمل خواهد آورد.

ط) پنجمین سمینار بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی (ویژه شبیه خوانی ونقالی) ستاد برگزاری جشنواره با دعوت از تمامی پژوهشگران داخلی و خارجی در حوزه نمایش‌های آیینی- سنتی نشست‌های علمی- تحقیقاتی خود را حول محورهای ذیل برگزار خواهد کرد. 1- اصول و قواعد شبیه خوانی ونقل ایرانی 2- ردپای شبیه خوانی ونقل ایرانی در سرزمین‌های همجوار 3- شبیه خوانی و تئاتر معاصر 4- نقل وروایتگری در ایران (ناشناخته‌ها) 5- ارتباط متقابل میان شبیه خوانی و سایر هنرها 6- معرفی شبیه نامه نویسان مناطق و نواحی گوناگون کشور 7- جایگاه اسطوره ، عرفان و فلسفه در شبیه خوانی 8- ارائه مقالات مستخرج از پایان نامه های دانشجویی مربوط به نمایش های آیینی وسنتی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری * سقف در نظر گرفته شده برای حق التألیف مقالات شرکت کننده در سمینار 20 میلیون ریال خواهد بود که با توجه به نظر هیأت علمی سمینار پرداخت خواهد شد. * رعایت استانداردهای تحقیق علمی در پذیرش مقالات نقش اساسی خواهد داشت. * پژوهش‌های برگزیده توسط انتشارات نمایش چاپ خواهند شد. * مهلت دریافت چکیده مقالات تا 29 فروردین ماه 1396 خواهد بود. * فهرست چکیده مقالات پذیرفته شده تا 10 اردیبهشت ماه 1396 اعلام خواهد شد. * پژوهشگرانی که چکیده مقاله آن‌ها پذیرفته شود برای ارسال اصل مقاله تا پایان تیرماه 1396 فرصت خواهند داشت.

ی) چهارمین دوره‌ی جایزه ی ویژه دکتر جلال ستاری در این بخش سه تن از پژوهشگران داخلی و خارجی فعال در عرصه ی نمایش های آیینی و سنتی به انتخاب شورای منتخب کانون نمایش های آیینی و سنتی متشکل از داوران داخلی و خارجی با اهدا تندیس ویژه و جایزه نقدی مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

مدارک عمومی مورد نیاز در بخش های مختلف جشنواره 1- فرم تکمیل شده تقاضای حضور 2- چکیده سوابق هنری کارگردان ، نویسنده ، پژوهشگر 3- مجوز کتبی نویسنده یا صاحب اثر 4- یک قطعه عکس 4*3 کارگردان ، نویسنده ،پژوهشگر 5- سوابق هنری متقاضی در یک صفحه A4 تایپ شده

مدارک اختصاصی مورد نیاز در هر بخش * نمایش های صحنه ای(بخش ویژه استاد نصیریان): 1- سه نسخه از نمایشنامه به صورت تایپ شده به همراه فایل آن در محیط word روی لوح فشرده 2- چکیده داستان نمایش(در یک صفحه A4))

* مرور نمایشهای آیینی و سنتی 1- چهار نسخه لوح فشرده از فیلم اجرا 2- یک لوح فشرده حاوی چند عکس با کیفیت از نمایش 3- یک نسخه از نمایشنامه به همراه فایل آن در محیط word روی لوح فشرده 4- مجوز کتبی نویسنده 5- تایید اجرای عمومی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان (برای آثار اجرا شده در شهرستان ها) یا اداره کل هنرهای نمایشی (برای آثار اجرا شده در تهران) * مجالس تعزیه: 1- سه نسخه از مجلس 2- چکیده مجلس(در یک صفحه A4 تایپ شده)

* آیین ها و بازی‌های نمایشی: 1- چهار نسخه لوح فشرده اجرا 2- یک لوح فشرده حاوی چند عکس با کیفیت از اجرا 3- پژوهش و توضیح مستند آیین یا بازی (در یک صفحه A4 تایپ شده)

* جوانه‌های نمایش ایرانی: 1- سه نسخه لوح فشرده از اجرای مورد نظر 2- یک لوح فشرده حاوی چند عکس با کیفیت از اجرا

* پنجمین سمینار بین الملی نمایش‌های آیینی- سنتی 1- سه نسخه چکیده مقاله به صورت تایپ شده به زبان فارسی و انگلیسی (حداکثر در 150 کلمه)

تذکرات: تذکر ویژه: ستاد برگزاری،در نظر داردپس از بررسی های لازم، برخی از بخش های جشنواره را به صورت رقابتی برگزار نماید. در این رقابت به برگزیدگان جنبه هاوگرایش های گوناگون نمایش ایرانی جوایزی اهدا خواهدشد. بدیهی است در صورت اتخاذ این تصمیم ،گزینش آثاربرای حضور در بخش‌های رقابتی با نظر هیات انتخاب آثار و تایید دبیر جشنواره صورت خواهد گرفت. 1- آثار برگزیده جشنواره (به انتخاب ستاد برگزاری و نظر دبیر جشنواره) برای اجرای عمومی مورد حمایت قرار خواهند گرفت. فرایند توافق با مدیران تالارها برای زمان و مکان اجرای این آثار از سوی کارگردان نمایش صورت گرفته و حمایت از آثار مذکور پس از اخذ این توافق انجام خواهد شد. 2- ستاد برگزاری جشنواره صرفاً خود را متعهد به هماهنگی حضور هر بازیگر و نوازنده در دو اجرای متفاوت می‌داند و نه بیشتر. 3- شرکت کنندگان در بخش‌های مختلف جشنواره با ارسال اثر خود متعهد به پذیرش قوانین و سیاستگذاری‌های جشنواره هستند. عدم رعایت این قوانین به ویژه زمان‌بندی جشنواره، موجب حذف آثار خواهد شد. 4- در حوزه نمایش‌های صحنه‌ای و میدانی هر کارگردان می‌تواند متقاضی حضور در یکی از بخش‌های جشنواره باشد. بخش مرور از این قاعده مستثناست. 5- ارسال مدارک به شکل کامل الزامی است. در صورت وجود نقص، تقاضای حضور ثبت نخواهد شد. 6- هزینه اسکان و پذیرایی گروه‌های شهرستانی به عهده ستاد برگزاری جشنواره خواهد بود. 7- ستاد برگزاری جشنواره مسئولیتی در قبال ساخت و ساز دکور، دوخت لباس و چاپ مواد تبلیغی نمایش‌ها نداشته و صرفا"خدمات معمول نصب دکور و آماده‌سازی صحنه را ارائه خواهد کرد. 8- مدارک، عکس، نمایشنامه و فیلم‌های ارسالی(پذیرفته شده و نشده) مسترد نخواهد شد. 9- ستاد برگزاری جشنواره به تشخیص کمیته انتخاب در هر بخش و بنا به موارد زیر کمک هزینه گروه را مشخص خواهد کرد: الف) نیازهای ضروری صحنه شامل دکور، لباس، موسیقی و... ب) تعداد عوامل اجرایی گروه ج) بعد مسافت برای گروه‌های شهرستانی به منظور تامین هزینه‌های ایاب و ذهاب د) سطح کیفی و تعداد اجراها در جشنواره 10- چنانچه موردی در فراخوان درج نشده باشد، موضوع از طریق استعلام علاقه‌مندان حضور در جشنواره و تصمیم ستاد برگزاری اعلام و اجرا خواهد شد. نشانی پستی دبیرخانه: خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، جنب تالار وحدت، اداره کل هنرهای نمایشی، دبیرخانه دائمی جشنواره‌ها. تلفن و نمابر: 66710702 و 5-66705101 داخلی 319 پست الکترونیکی: d_jashnvareha@yahoo.com سایت ایران تئاترwww.theater.ir: سایت کانون نمایش های آیینی و سنتی : www.iran-tt.ir کد پستی: 1133914934 فرم تقاضای حضور در هجدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی ـ سنتی شهریور 1396

اینجانب ........................................................................ با اطلاع کامل از شرایط فراخوان، با ارسال مدارک مورد نیاز، تقاضای خود را برای حضور در بخش ........................................................................................ اعلام می‌نمایم. عنوان‌اثر: ........................................................................ شهر:.................................................................................................... نویسنده : ........................................................................ تحصیلات (با ذکر گرایش): ............................................................ تاریخ‌تولد: ........................................................................ نام‌گروه: ................................................................................................ مدارک ارسال شده (نمایشنامه، CD ، DVD ، عکس و.... به تفکیک ذکر شوند). ............................................................................................................................................................................................................ ............................................................................................................................................................................................................ تلفن تماس ثابت: ........................................................................................................................................................................... تلفن همراه: ......................................................................................................................................................................................

نشانی دقیق پستی:.......................................................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................................................................ ............................................................................................................................................................................................................ پست الکترونیکی: ........................................................................................................................................................................ نام و نام خانوادگی تاریخ: امضاء: