به گزارش هنرآنلاین، مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی "نیمه شب اتفاق افتاد" ساخته تینا پاکروان با حضور برخی از هنرمندان و سینماگران در خانه همایش برگزار شد.

در این مراسم ثریا قاسمی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون روی صحنه آمد و از او قدردانی شد و رؤیا نونهالی هدایایی از قبل تعیین شده را به قاسمی اهدا کرد.

ثریا قاسمی اظهار داشت: خوشحالم که هدیه‌ام را از رؤیا نونهالی یکی از ستارگان مورد علاقه‌ام می‌گیرم. از تینا پاکروان نیز به خاطر دعوتشان قدردانی می‌کنم. خوشحالم که خانم‌های پرانرژی در سینما فعالیت دارند و حامیان بخش خصوصی فیلم‌ها را حمایت می‌کنند. امیدارم از هنرمندانی که این روزها خانه نشین هستند، حمایت شود تا شأن و مرتبه آن‌ها حفظ شود.

علاوه بر ثریا قاسمی از علیرضا داوودنژاد، آتیلا پسیانی و جمشید مشایخی که به علت کسالت حضور نداشت، نیز قدردانی شد.

رؤیا نونهالی، آتیلا پسیانی، ستاره اسکندری، لاله اسکندری، خشایار اعتمادی، نیوشا ضیغمی، علی ژکان، الناز شاکردوست، اکتای براهنی، مسعود ردایی، سعید خانی، مصطفی کیایی، نیکی مظفری، دانیال عبادی، علی صالحی، یغما گلرویی، مهدی صباغ زاده و... از حاضران در مراسم اکران خصوصی فیلم "نیمه شب اتفاق افتاد" بودند.

حامد بهداد، رویا نونهالی، گوهر خیراندیش، آتیلا پسیانی، ستاره اسکندری، شقایق فراهانی و... در فیلم "نیمه شب اتفاق افتاد" بازی می‌کنند.