به گزارش هنر آنلاین ، برج میلاد تهران و گروه فرهنگی هنری سِدنا با همکاری پایگاه هنری نقطه الف به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(علیه السلام) نمایشگاه بزرگ خوشنویسی، نقاشیخط و تایپوگرافی با نام ارادت قلم با حضور 100 نفر از اساتید و هنرمندان کشور برگزار می کند.

موضوع آثار این نمایشگاه در بخش های مختلف آیات، روایات، احادیث، اسامی، القاب، اشعار و... با محوریت امام حسین(ع) شهدای کربلا و واقعه عاشورا است که به علت محدودیت فضا حداکثر اندازه اثر با قاب باید 50 در 70 سانتی متر می باشد. هنرمندان خطوط کوفی، ثلث، نسخ، تعلیق، نستعلیق، شکسته، کرشمه، معلی، سفیر و... می‌توانند در این نمایشگاه آثار خود را به نمایش عموم قرار دهند.

با پایان یافتن مهلت ارسال آثار در صورتی که حجم آثار دریافتی بیش از حد ظرفیت نمایشگاه باشد، آثار به صورت گزینشی انتخاب خواهند شد و هزینه شرکت در این نمایشگاه رایگان است و به کلیه شرکت کنندگان گواهی شرکت در نمایشگاه اعطا می شود.

علاقمندان به حضور در این نمایشگاه می توانند آثار خود را تا هفتم آبان ماه به دبیر خانه نمایشگاه ارادت قلم ارسال کنند. برای حضور در این رویداد تصویر اثر خود و مشخصات خود را در تلگرام به شماره 09197268712 ارسال کنید. این نمایشگاه 14 آبان ماه در رواق هنری برج میلاد تهران افتتاح می شود.