به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش "آنکه گفت آری، آنکه گفت نه" به نویسندگی حسین جمالی و کارگردانی مجید رحمتی دوشنبه شب 26 مهر ماه با حضور تعدادی از هنرمندان و تماشاگران در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

قطب الدین صادقی نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر در ابتدای اجرای این اثر نمایشی گفت: برتولت برشت از اولین هنرمندان بزرگ تئاتر است که حوزه تئاتر پداگوژیک به مخاطبان شناسانده شده است. او از طریق تمرین‌هایی که مخاطب از طریق تجزیه و تحلیل به آگاهی و شناخت مسائل و بحران‌های اجتماعی می‌رسند از تئاتر به عنوان یک ابزار آموزشی نگاه می‌کند. گروه اجرایی نمایش " آنکه گفت آری، آنکه گفت نه" نیز در این نمایش با استفاده از حضور کودکان بزهکار و کار می‌خواهند تلاشی را به مخاطبان نشان دهند که در بین اجراهای این روزهای تئاتر، اثر متفاوتی است و من دیدن آن را به همه مخاطبان توصیه می‌کنم.

مجید رحمتی کارگردان نمایش "آنکه گفت آری، آنکه گفت نه" هم پس از پایان اجرا با استقبال مخاطبان همراه بود، خطاب به تماشاگران بیان کرد: متاسفانه ما به دلیل برخی از شرایطی که برای بچه‌های گروه به لحاظ شرایط تمرین به وجود آمد ما فقط موفق به برپایی 10 جلسه تمرین شدیم به طوری که حتی فرصت نکردیم اجرای ژنرال داشته باشیم. به هر صورت امشب با همکاری و مساعدت تعدادی مربیان سازمان بهزیستی و مادربزرگ عرفان احمد زاده عزیز به عنوان یکی از بازیگران نمایش اولین اجرای نمایش را پشت سر گذاشتیم. اما خوشحالیم که در حضور شما عزیزان امشب اجرای اول را به خانواده عرفان عزیز به ویژه مادر محترمش تقدیم می‌کنیم.

وی افزود: کودکان و نوجوانانی که در اجرای نمایش ما حضور دارند طی این روزها به شدت نیازمند حمایت و توجه شما تماشاگران فهیم تئاتر هستند ، از این جهت امیدوارم طی روزهای آینده با حضور پرشور تر و اطلاع رسانی خوبی که انجام می‌دهید، ما شاهد اجراهای قابل قبولی از نمایش باشیم.

نمایش "آنکه گفت آری، آنکه گفت نه" نوشته حسین جمالی ، کارگردانی مجید رحمتی و بازی علیرضا کیمنش، مسیح کاظمی،عرفان احمدزاده، امیرحسین رضایی، سهراب حیدری، فیروز غلام حضرتی هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت 18 در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

پایان اجرای "درباره تصویرت از من..." در تالار چهارسو

نمایش " درباره تصویرت از من تجدید نظر کن" دوشنبه شب 26 مهر ماه با حضور تعدادی از هنرمندان، مدیرکل هنرهای نمایشی و دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر به اجرای خود در تالار چهارسو پایان داد.

نمایش " درباره تصویرت از من تجدید نظر کن" به کارگردانی آروند دشت آرای دوشنبه شب 26 مهر ماه با حضور تعدادی از هنرمندان، مدیرکل هنرهای نمایشی و دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر به اجرای خود در تالار چهارسو پایان داد.

آروند دشت آرای بازیگر و کارگردان نمایش بعد از پایان اجرای آخر این اثر نمایشی بیان کرد: از همه بازیگران این اثر نمایشی که طی دو ماه گذشته در اجرای ما حضور داشتند بسیار سپاسگزارم به ویژه از بازیگران خارجی که فردا شب ایران را ترک می کنند و من از یکا یک آنها سپاسگزارم که در این مدت همراه ما بودند.

وی در پایان صحبت های خود از تماشاگران و کارکنان مجموعه تئاتر شهر به جهت حمایت هایی که انجام گرفت تقدیر کرد.

مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی، سعید اسدی دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر، خسرو احمدی، فرزانه نشاط خواه، سعید روستایی و تعدادی دیگر از هنرمندان مهمان ویژه اجرای پایانی نمایش "درباره تصویرت از من تجدید نظر کن" بودند.

برای آگاهی از برنامه ها ، اخبار و اطلاعات آثار نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر به سایت رسمی این مجموعه با آدرس www.teatreshahr.com مراجعه فرمایید.