به گزارش هنرآنلاین ،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان،سید ذبیح موسوی کارگردان نمایش "خرده بورژوا" گفت: این نمایش ادامه روند تکامل فکری ایده های تئاتریکالی است که در گذشته نیز دو اثر دیگر تولید شد و نوع خاصی از نمایش خشونت و غرایز و عواطف انسانی و ضمیر فکری بشری در تئاتریکال تجربه و اتود شده اند.

وی در ادامه به نمایش های موفق این گروه اشاره و عنوان کرد : "سرزمین آدمک های مقوایی" و "بلندترین جای دنیا" به نویسندگی من و کارگردانی عیسی صادقی و یک نمایش دیگر که اوج این اپیزود تجربی محسوب می شود و آن "مگس های مردار" به کارگردانی عیسی صادقی است.

کارگردان "خرده بورژواها" به محتوی اثر تازه تاتریکال اشاره کرد و افزود: این اثر نگاه به انسان ها و تجربه محیطی آنها و تقابل با نیستی ها و هستی هاست؛ "خرده بورژواها" تذکر عادات ماهوی انسانهاست و تعلق به مادی گری و نشان از آن چیزی هایی که نیستند.

وی اضافه کرد: بورژوازی شاید یک تجربه غربی به نظر برسد اما بحران اجتماعی است که هر جامعه ای باید از آن گذر کند و حتی می توان در یک اجتماع سنتی، در جامعه ای کوچک و موازی ، در مکانی غیر بورژوازی این را به خوبی مشاهده کرد.

گفتنی است : در این نمایش سید حسن عمرانی، معصومه قدرتی، کمبوجیه پشتکل، ایمان محمدی خواه، محبوبه مدارایی و محسن رضوانی ایفای نقش می کنند.

طراحی و ساخت موسیقی عیسی صادقی، طراحی لباس معصومه قدرتی، طراحی پوستر مهران شبان آزاد، دستیار کارگردان و منشی صحنه مهدیه زارعی، طراحی و ساخت دکور سید حسن عمرانی و نورپردازی "خرده بورژواها" را حامد رضوانی انجام می دهد.