به گزارش هنرآنلاین به نقل از امور رسانه ای سومین جشنواره و جایزه همایون خرم ( نوای خرّم )، ستاد برگزاری جشنواره و جایزه موسیقی همایون خرم ( نوای خرّم) ضمن اعلام محورهای اصلی برگزاری این رویداد موسیقایی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان از تقدیر آموزشگاه‌های برگزیده ای که در ترغیب هنرجویان به موسیقی ملی ایران فعالیت می‌کنند، خبر داد.

ماندگاری و گسترش فرهنگ فاخر موسیقی اصیل ایران زمین، ارتقای بینش فرهنگی و هنری جامعه، ارائه‌ الگوهای مناسب اخلاقی و حرفه‌ای و شناخت بیشتر هنرجویان نسبت به بزرگان هنری کشور ، بررسی میزان تأثیرپذیری هنرجویان از آثار مفاخر موسیقی کشور و تقویت روحیه جمعی در کودکان و نوجوانان علاقمند به موسیقی ایرانی مهم‌ترین محورهای اصلی سومین جشنواره و جایزه همایون خرم ( نوای خرم ) اعلام شده است.

ستاد برگزاری جشنواره در این دوره از آموزشگاه‌های برگزیده موسیقی اعم از هنرستان‌ها، فرهنگسراها و سایر نهادهای آموزشی که در امر ترغیب هنرجویان کودک و نوجوان برای فعالیت در حوزه موسیقی ملی ایرانی تلاش می‌کنند، تقدیر به عمل خواهد آورد.

سومین جشنواره و جایزه همایون خرم ( نوای خرّم ) ویژه گروه سنی کودک و نوجوان روزهای 15 و 16 دی ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

علاقمندان برای آگاهی از شرایط شرکت در سومین دوره جشنواره و جایزه همایون خرّم می‌توانند به تارنمای ویژه جشنواره www.khorramfestival.com مراجعه نمایند.