هنرآنلاین: علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه "هنر تدبیر" که صبح روز شنبه 10 مهر در تالار وحدت برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه "هنر تدبیر" با همکاری نهاد ریاست جمهوری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت برگزار می‌شود و در این رویداد، بخشی از خدمات دولت یازدهم در ابعاد اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را عرضه کرده‌ایم.

جنتی با اشاره به اینکه ارائه تمام خدمات دولت در چنین نمایشگاهی امکان‌پذیر نیست، اظهار داشت: برخی از فعالیت‌های دولت در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی نشان داده می‌شود و به‌ تدریج خدمات دولت را در طول سال‌های ۹۳، ۹۴ و ۹۵ به تصویر کشیده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: تمام عکس‌هایی که در این نمایشگاه ارائه شده، با نام عکاس نشان داده نشده و باید دانست هدف از نمایش عکس‌های موجود، نشان دادن برخی واقعیت‌ها و انعکاس آن‌ها بوده است.

جنتی همچنین در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره مشکلات بیمه قاریان قرآن بیان کرد: متأسفانه اعتبار لازم در بودجه کل کشور برای این کار تخصیص داده نشده است و در صندوق حمایت از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران هم نامی از قاریان قرآن نیست. البته ما به دنبال این هستیم که صندوق جدایی برای فعالان قرآنی تشکیل دهیم و مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه برای این منظور در نظر داریم.

نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم با عنوان "هنر تدبیر" در بخش‌های عکس، فیلم و... در فضای باز تالار وحدت در حال برگزاری است.

موسسه توسعه هنرهای معاصر مجری نمایشگاه "هنر تدبیر" و مهدی افضلی مدیر این موسسه رئیس نمایشگاه است.

گزارش تصویری مرتبط1

گزارش تصویری مرتبط2