به گزارش هنرآنلاین ، هم‌زمان با آغاز هفته نیروی انتظامی، سریال 10 قسمتی گشت ویژه به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی از دهم مهر ساعت 22:20 روی آنتن می‌رود.

موضوع این سریال درباره ماجراهای یک گروه پلیس زبده و ورزیده است که در چالش با پرونده‌های پلیسی، به رویارویی و حل و فصل آن‌ها می‌پردازند. کاراکترهای سریال چند جوان هستند که به‌عنوان نیروهای گشت انتظامی فعالیت می‌کنند و در سطح شهر با یک اتفاق روبه‌رو می‌شوند و آن را پیگیری می‌کنند.

در هر قسمت از داستان اتفاق و حادثه‌ای رخ می‌دهد که این سه نفر را درگیر می‌کند و این گشت نیز بر اساس مأموریت خاص خود وقایع سطح شهر را کنترل می‌کنند. به گفته تهیه‌کننده گشت ویژه، تا الان هشت قسمت از این سریال تدوین نهایی شده و آماده تحویل برای پخش است.

سعید سعدی اظهار داشت: یکشنبه 11 مهر با حضور حمید گودرزی، شاهد احمدلو و پدرام شریفی و ضبط تصاویر خیابانی و داخل خودرو، فیلمبرداری این پروژه به پایان می‌رسد.

این تهیه‌کننده افزود: این سریال، اپیزودیک است و در هر اپیزود به موضوعات مختلفی از جمله کلاهبرداری، سرقت منزل و خودرو، عتیقه‌فروشی و مواد مخدر پرداخته شده است.

سعدی ادامه داد موضوع اولین قسمت گشت ویژه، آدم‌ربایی و گروگان‌گیری است که امشب بینندگان شاهد آن خواهند بود.

طلا معتضدی نویسنده، بابک میرزاخانی آهنگساز و مهدی سعدی تدوینگر این سریال هستند. محمد معتمدی هم تیتراژ پایانی این سریال را خوانده است. بهمن محمدزاده شاعر، افشین عزیزی تنظیم و میلاد فرهودی میکس و مسترینگ قطعه "پرواز" را انجام داده‌اند.

حمید گودرزی، شاهد احمدلو، پدرام شریفی، محمود پاک‌نیت، امیر کاظمی، داریوش اسدزاده، سوگل طهماسبی، آزیتا لاچینی، مهرداد فلاحتگر، حسین سلیمانی و طوفان مهردادیان در سریال گشت ویژه ایفای نقش کردند.

مجموعه تلویزیونی "گشت ویژه" محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک و با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی نیروی انتظامی در 10 قسمت 50 دقیقه‌ای تولید شده است. این سریال تا 19 مهر هر شب ساعت 22:20 روی آنتن خواهد رفت.