به گزارش هنرآنلاین ،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند درباره این گردهمایی گفت: این همایش و گردهمایی با همکاری انجمن سینمای جوان، کانون بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

امیر بحیرایی افزود: این گردهمایی از ٣ تا ٥ مهر ماه با حضور عکاسان، فیلم سازان، کارگردانان، فعالان عرصه فیلم و عکس در حال برگزاری است.

وی خاطر نشان کرد : این گردهمایی شامل برپایی نمایشگاه عکس از عکاسان شهرستان، اکران فیلم های کوتاه و بلند، برپایی جلسات نقد و بررسی فیلم، برپایی ورک شاپ‌های عکاسی، فیلم سازی و فیلم نامه نویسی است.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه این گردهمایی روز دوشنبه پنجم مهر ماه با حضور مسئولان شهرستانی برگزار و از برگزیدگان و صاحبان عناوین برگزیده در جشنواره های مختلف و همچنین فعالان و پیشکسوتان این هنر در شهرستان تجلیل خواهد شد.

لازم به توضیح است؛ علاقمندان می توانند برای حضور در این گردهمایی از ساعت ٩ تا ١٢ و ١٥ تا ١٩ به محل انجمن سینمای جوان شهرستان نهاوند واقع در بلوار شهید حیدری مراجعه کنند.