سرویس مد و لباس هنرآنلاین: الناز حدیدی، مدیر موسسه طراحان مد درباره برنامه‌های پیش روی این مرکز به خبرنگار هنرآنلاین گفت: مهم‌ترین برنامه پیش روی موسسه مربوط به برپایی یک شو روم گروهی در ساختمان مجموعه است.

حدیدی درباره چند و چون برپایی این شور روم توضیح داد: در این برنامه قصد داریم فضایی را به منظور گردهمایی طراحان مد و لباس فراهم کنیم. در مرحله نخست آثار هفت تن از طراحان مانتو، شال و روسری، کیف و کفش در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته و همزمان به فروش هم می‌رسند.

مدیر موسسه طراحان مد با اشاره به احتمال تمدید نمایشگاه پس از دو ماه تصریح کرد: در هر مرحله از شو روم آثار هفت طراح به نمایش گذاشته می‌شود و با اتمام زمان دو ماهه، نوبت به دیگر طراحانی می‌رسد که برای حضور در این شو روم اعلام آمادگی کرده و کارهایشان به تأیید رسیده است.

این مدرس دانشگاه با اشاره به اجرای این طرح به عنوان یک حرکت حمایتی از طراحان لباس گفت: این نمایشگاه گروهی لباس با عنوان "زیما" برپا شده و با دریافت مجوزهای لازم و نظر مساعد کارگروه ساماندهی مد و لباس، زمینه برای به فروش رساندن محصولات نیز فراهم شده است.

حدیدی ادامه داد: هر طراح برای حضور در این نمایشگاه لازم است حداقل 25 اثر را به موسسه طراحان مد ارسال کرده و پس از بررسی آثار و رصد نمونه کارها در فضاهای مجازی، مجوز حضور برای طراح صادر می‌شود.

او افزود: در پایان هر دو ماه این امکان برای طراحان لباس وجود دارد که مدت زمان دوماهه نمایش، عرضه و فروش کارهای خود را تمدید کند.

مدیر موسسه طراحان مد در خاتمه درباره زمان آغاز به کار این شو روم توضیح داد: هنوز زمان دقیقی برای شروع این حرکت مشخص نشده، اما به احتمال بسیار مهرماه زمان شروع این نمایشگاه گروهی لباس است.