به گزارش ه نرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی انتشارات روزنه؛ این کتاب شامل دویست نیایش زیبا و شورانگیز، از دیوان شمس تبریزی است. نیایش‌هایی که زبان استوار، فاخر، روان و لطیف دارند و عالی‌ترین مباحث را در حوزه‌های الهیات، عرفان و رابطه انسان و خدا مطرح می‌کنند. بی‌گمان مطالعه عمیق و دقیق نیایش‌های مولانا، هم حس زیبایی‌شناسی خواننده ارجمند را به بهترین شکل خشنود می‌سازد و هم جان او را از نور، نشاط و نیکی سرشار می‌کند.

در خلال نیایش‌های این کتاب، با تصویری بدیع از خدا روبه‌رو می‌شویم. خدایی که سراپا گرما و لطف و محبت است، شوق بی‌پایان به انسان دارد، آغوش مهر خود را، به گستره ازل و ابد، بر روی انسان گناه‌کار گریزان ناامید گشوده است و عاشقانه منتظر بازگشت اوست.

از سوی دیگر، در این نیایش‌ها،‌خود را انسانی می‌یابیم که با وجود همه خطاها و گناهان خویش، چشم امید به بزرگواری و لطف خدا دوخته است. انسانی که از غم غربت در این دنیا به جان آمده و طاقتش از فراق حضرت دوست طاق شده است و برای رسیدن به وصال او سر از پا نمی‌شناسد. بدون تردید نیایش‌های ژرف و شگرف مولانا، حال‌هایی استثنایی و لحظاتی ناب را به خوانندگان گرامی تقدیم می‌دارد و هم زمان دل و عقل او را سیر و سیراب می‌سازد.

این کتاب به قیمت 49 هزار تومان، در 849 صفحه و در قطع وزیری توسط انتشرات روزنه منتشر شده است.