سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "اگر" به کارگردانی وحید رهبانی این روزها در سالن چهارسو مجموعه تئاترشهر به صحنه می‌رود. سارا بهرامی که به همراه وحید رهبانی در این نمایش نقش آفرینی می‌کند در مورد انتخاب این نمایش به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این روزها خیلی مطمئن نیستم وقتی کاری را شروع می‌کنم با وجود داشتن کارگردان و متن خوب، در آن اتفاقی که منتظرش هستم رخ می‌دهد یا نه. چیزی که در نمایش "اگر" وجود دارد آنست که "مری" نقش مهمی در پیشبرد نمایش دارد و اگر نباشد حتما چیزی کم است. می‌توان اینطور گفت که انتخاب اول می‌تواند پنجاه درصد ماجرا را جلو ببرد و به تو کمک کند. در مورد کارگردان هم خوب شنیده بودم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.

بهرامی با اشاره به اثر رضایت بخشی که یک کار می‌تواند در او ایجاد کند خاطرنشان کرد: رضایت بخشی برای من یعنی حال خوب. بازیگر می‌تواند اشتباه کند و هیچ تضمینی برای این وجود ندارد که سارا بهرامی در این کار قرار است خوب باشد. برای من مهم این است که در یک کار حالم خوب باشد. یکی از اولویت‌های من همین مساله است. مطمئن هستم که اگر روی صحنه حال خوبی داشته باشم همین حال خوب را به تماشاگر هم انتقال می‌دهم.

این بازیگر تئاتر در مورد همکاری با وحید رهبانی بیان کرد: با آقای رهبانی به اندازه یک مخاطب تئاتر که درباره او شنیده و کارهایش را دنبال کرده، آشنایی داشتم. البته این بدین معنا نیست که من تمام کارهای او را دنبال کرده بودم بلکه وقتی این نمایش به من پیشنهاد شد و آنقدر از نقش "مری" خوشم آمده بود که آن را قبول کردم. روز اولی که سر تمرین رفتم با کارگردانی بسیار جدی روبرو شدم که در طول تمرین مرا به سمت نقشم راهنمایی می‌کرد و کارش را بلد بود.

او عنوان کرد: بیان کردن اینکه من بازیگرم خیلی قدرت می‌خواهد. اگر بازیگر باشم چه فرقی می‌کند که بازیگر کجا باشم؟ من شانس این را داشتم که در هر سه عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت داشته باشم. وقتی روی صحنه تئاترم حسی را تجربه می‌کنم که در هیچ کجا نمی‌توان آن را تجربه کرد. در نقطه مقابل این را هم می‌دانم که بازی در تلویزیون باعث می‌شود که تو قلب خیلی از آدم‌ها را تسخیر کنی و به همان اندازه سینما کار کردن هم جذاب است. من فقط بازیگرم و همه این عرصه‌های را دوست دارم و هر کدام برای من یک رنگی دارند.

لازم به یادآوری است نمایش "اگر" تا اول مهرماه در دو ساعت 18:30 و 20:30 به کارگردانی وحید رهبانی در سالن چهارسو تئاترشهر به روی صحنه می‌رود.