به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 2، در این مراسم با حضور مهران مستی خواننده آلبوم " تو حوبی " و هم چنین آراز تروسیان؛ آهنگساز و محمد رضا حبیبی؛ ترانه سرا از این آلبوم رونمایی خواهد شد.

بر اساس این گزارش هنرمندان سینما و موسیقی کشورمان ، از جمله جمشید مشایخی، نصرالله رادش، محسن افشانی، یوسف مرادیان، سعید شهروز، مسعود خادم، مهدی مدرس، سید حسین امینی (دبیر انجمن حمایت از هنرمندان)، مهدی مقدم، نریمان، سعید عرب، امیر مولایی، نیما علامه، سعید سام، مهدی اسدی و..... در این مراسم حضور خواهند داشت.

در این آلبوم نوازندگان مطرح و متعددی از جمله ناصر رحیمی، حسین شریفی، بابک یوسفی، امید حجت، فیروز ویسانلو، پیام طونی،آرمین قیطاسی، مهران سراجیان، حسن فراهانی و ...حضور داشته‌اند.

مسعود مفیدی میکس و مسترینگ این آلبوم را بر عهده داشته است و "مهتاب رخصتی" مدیر هنری آلبوم است و "عرفان جهانگیری" نیز مدیریت اجرایی این اثر را بر عهده دارد.

کانون ادبی " ترانه مهر" فرهنگسرای ابن سینا این برنامه را شنبه 20 شهریور ساعت 17 برگزار می‌کند و علاقمندان می‌توانند برای حضور در این مراسم به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس فاز یک خیابان ایران زمین شمالی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره8-88366366 تماس بگیرند.