به گزارش هنرآنلاین ،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، علی فلاح رنجبر با اعلام این خبر افزود : همزمان با هفته دفاع مقدس ، نمایشگاه عکسی با موضوع "خاطرات رزمندگان به روایت تصویر" توسط روابط عمومی این اداره و کانون بسیج هنرمندان شهرستان رودسر در ایام دفاع مقدس در نگارخانه شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر برگزار می شود.

وی افزود : در این نمایشگاه تعداد ٦٠ عکس از ٤٠٠ عکس گردآوری شده رزمندگان شهرستان رودسر که با تلاش سه ماهه کارشناس روابط عمومی این اداره و مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان رودسر انجام گرفته در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

فلاح رنجبر تصریح داد :هفته دفاع مقدس یادآور ازخودگذشتگی رزمندگان و شهدایی است که در دفاع مقدس برای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر اذعان داشت : دفاع مقدس از افتخارات بزرگ ملت ایران بوده و باید حقایق این دوران و ایثارگری ها و رشادتهای رزمندگان و شهدا در طول ٨ سال دفاع مقدس برای نسل جوان بازگو شود.

وی در پایان اضافه کرد : علاقمندان جهت بازدید از نمایشگاه می توانند از تاریخ ٢٧ شهریور الی ٨ مهر ، ساعت ٩ صبح به نگارخانه شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر مراجعه کنند.