سرویس معماری هنرآنلاین : در سال 2000 در عربستان جنوبی،پاتچی (Patchi) بیش از یک چند ویلای نئوکلاسیک در خیابان تخصصی و ده خط بزرگراه در یک منطقه مسکونی در ریاض در اختیار خود دارد.در سال 2008 این گروه تصمیم گرفت که این بوتیک‌های غیر متعارف را به مکان‌هایی با اعتبار و شهرت نام تجاری در خور قرن بیست و یکم در این کشور به و جود آورد.

اولین وظیفه این مکان مربوط به ظاهر بیرونی این مکان است. از بین بردن جنبه‌های نئوکلاسیک و به وجود آوردن یک فرم ساده و جذاب به خاطر نفع چشم نواز در عموم. ایده به این صورت بوده که یک صفحه نمایش بزرگ با یک نقطه کانونی که قادر به جلب توجه بسیاری از رانندگانی که هر روز از این جاده به عنوان مسیر اصلی استفاده می‌کنند باشد. انتخاب پنل های سفید آلومینیومی و استفاده از لایه‌های بسیار دقیق از گرافیک و مونوگرام های درخشان زیبایی بصری ساده و کارآمد به نما بخشیده است.استفاده از دو صفحه‌ی شیشه ای افقی به مانند دو صفحه نمایش و یک ورودی دوبله (Double) ضروری به خاطر جلوگیری از طوفان شن.

طراحی داخلی و دکوراتیو دیدنی و جذاب هستند؛ بزرگ،و ارتفاع دو برابر سقف،به این ترتیب این بوتیک لوکس را به یک فضای معاصر باشکوه تبدیل شده است.