به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ، آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک در حالی برگزار شد که مدیر کل هنرهای نمایشی از سپردن سکان دوره آینده جشنواره به مرضیه برومند خبر داد.

با حکم مهدی شفیعی مرضیه برومند به عنوان دبیر هفدهمین دوره جشنواره منصوب شد. در متن این حکم آمده است: هنرمند گرامی سرکار خانم مرضیه برومند

با سلام ثبات مدیریت در تمامی ارکان و حوزه‌ها امری ستوده و نیکواست و آنچه صاحبنظران به آن اعتقاد راسخ دارند ایجاد امکان استمرار مدیریت‌های کارآمد و موفق است. این امر در حوزه فرهنگ و هنر به تحقیق اهمیت بیشتری دارد و لزوم برنامه‌ریزی هدفمند و دراز مدت در راستای چشم‌انداز روشن فرهنگی بر کسی پوشیده نیست.

اینک که بر پایه تجربیات پیشین، با درایت و همت سرکار عالی و حضور و شور نمایشگران عروسکی سراسرکشور شاهد برگزاری دو دوره موفق از جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک بوده‌ایم ، بر این امید و باورم که با حضور شما در جایگاه "دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک" ، این شور و همت و همدلی به مدد برنامه‌ریزی و خلاقیت، در روندی رو به رشد و پویا، آسمان آبی عروسک ها را آبی‌تر و زمین و صحنه هاشان را پربارتر خواهد گرداند.

پیروزی و سربلندی‌تان را از خداوند بزرگ خواستارم.