به گزارش هنرآنلاین: بلیت‌‌فروشی شب‌های موسیقی "بارانا" که قرار است از 21 و تا 30 شهریور ماه در فضای تاریخی "بیستون" با حضور هنرمندانی چون شهرداد روحانی، گروه کامکارها، گروه شمس، گروه پالت، گروه بارتولومی بیتمن و سهراب پورناظری با همراهی آنتونیو ری برگزار شود، آغاز شده است.

مردادماه "شب‌های موسیقی بارانا" در فضای کاخ تاریخی نیاوران برگزار شد و این در حالی است که قرار بود این رویداد هنری از بیستون شروع شود، اما به دلیل سفر هیات دولت به استان این اتفاق به تاخیر افتاد و اولین اجرا در تهران برگزار شد. حالا هنرمندان شناخته‌شده‌ داخلی و بین‌المللی کنار بزرگ‌ترین سنگ‌نبشته جهان و یکی از مهم‌ترین و مشهورترین سندهای تاریخِ بشری خواهند نواخت.

در فستیوال موسیقی بارانا، گروه‌هایی از سبک‌های مختلف موسیقی حضور دارند و برای اولین بار هنرمندان غیرایرانی هم در کرمانشاه به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

هنرمندان حاضر در این شب‌ها، از نسل‌های مختلف و در سبک‌های متفاوت هستند و می‌توان آن را دومین قدم بخش خصوصی در ایجاد رویدادهای موسیقایی دانست و در این میان، توجه به دغدغه‌های اجتماعی و تخصیص درصدی از فروش بلیت‌های این برنامه برای حمایت موسیقی‌دانان در حوزه‌ سلامت و رفاه در کنار ایجاد فضای فرهنگی و هنری از ویژگی‌های این رویداد فرهنگی-موسیقایی است.

این فستیوال توسط مؤسسه‌ آفرینش هنر بارانا، شرکت کار و اندیشه و با همراهی سازمان میراث فرهنگی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای تهیه‌ی بلیت‌های این برنامه می‌توانند به سایت www.miresi.ir مراجعه کنند.