به گزارش هنرآنلاین ، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ ظهر دیروز سه شنبه (٩ شهریور) نشست خبری فستیوال موسیقی "بارانا" در منطقه تاریخی بیستون کرمانشاه با حضور طهمورث پورناظری در محل دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر کرمانشاه برگزار شد.

برپایه این گزارش؛ طهمورث پورناظری دبیر ارشد فستیوال موسیقی "بارانا" است و آرشام خرسندپور مدیر اجرایی این فستیوال در کرمانشاه است.

طهمورث پورناظری ضمن اظهار خوشحالی از این رخداد بی نظیر، اظهار داشت: این فستیوال قرار است از ٢١ تا ٣٠ شهریور در کاخ ساسانی واقع در مجموعه تاریخی بیستون برگزار شود.

او افزود: در این فستیوال ضمن اینکه شهرداد روحانی، گروه کامکارها، گروه شمس و گروه پالت به اجرای برنامه خواهند پرداخت، موسیقی دوئت بارتولومی بیتمن که هنرمند اتریشی است نیز اجرا خواهد شد.

پورناظری یادآور شد: اجرای برنامه توسط آنتونیو ری به همراه سهراب پورناظری نیز یکی دیگر از برنامه های این فستیوال خواهد بود.

دبیر ارشد فستیوال موسیقی بارانا خاطرنشان کرد: آنتونیو ری و بارتولومی بیتمن ازجمله هنرمندان بین المللی هستند که برای اولین بار در مکان تاریخی بیستون به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

او در خصوص زمان اجرای موسیقی گروه های حاضر در این فستیوال نیز گفت: روز ٢١ شهریور گروه پالت، ٢٢ شهریور گروه شهرداد روحانی، ٢٥ شهریور گروه کامکار، ٢٦ شهریور گروه دوئت بارتولومی بیتمن، ٢٩ شهریور گروه شمس با حضور کیخسرو پورناظری و ٣٠ شهریور نیز گروه سهراب پورناظری و آنتونیو ری به اجرای برنامه می پردازند.

پورناظری افزود: فستیوال موسیقی هر روز در یک سانس و از ساعت ٢٠ تا ٢١:٣٠ دقیقه برگزار و امکان حضور یک هزار و ٥٠٠ نفر نیز برای تماشا وجود دارد.

او در پایان و با بیان اینکه از امروز کار فروش بلیط فستیوال موسیقی آغاز شده است، گفت: علاقه مندان می توانند از امروز با مراجعه به آدرس اینرتنی Miresac.ir نسبت به خرید بلیط که بین ٣٥ تا ٧٩ هزار تومان قیمت گذاری شده، اقدام کنند.