به گزارش هنرآنلاین ، غلامرضا رضایی،خواننده با اعلام این خبر گفت: به دعوت یکی از دوستان فرهنگی‌ام برای یک تور موسیقی در چند شهر اروپا برنامه ریزی کرده‌ایم . این تور از اواخر پاییز آغاز می‌شود و تا اویل زمستان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: این تور برای کشورهای فرانسه،آلمان،هلند،دانمارک و بلژیک در حال برنامه ریزی است که به زودی اطلاعات دقیق آن در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

این خواننده و مدرس آواز ایرانى که چندی پیش با گروه برافشان به صحنه رفته است، درباره دیگر برنامه‌های خود گفت: سوئیت سمفونیک "گفت و شنید " به آهنگسازی پیمان سلطانی آماده انتشار است و در شهریورماه رونمایی خواهد شد .همچنین پس از آن آلبوم " صبح وفا " به آهنگسازی هامان خلیلی منتشر خواهد شد.

رضایی درباره آلبوم "گفت و شنید" خاطرنشان کرد: این اثر بر روی اشعار نظامى ساخته شده است. آهنگساز اثر، دوست هنرمندم پیمان سلطانى هست و کار توسط نوازندگان ارکستر سمفونی ارمنستان اجرا شده است .شعرها توسط هنرمند ارجمند یارتا یاران دکلمه شده است . یکى از ویژگیهای اثر اینکه در بخش آوازی خواننده توانا دکتر سعید ادیب هم با من همراهى می‌کنند و این همراهى از نظر تکنیکى یک اتفاق خاص هست. چرا که هردوی ما در عین داشتن دو شیوه متفاوت آوازی ، توانستیم این دو شیوه رابه درستى بیامیزیم.

غلامرضا رضایی دانش آموخته مکتب آوازی محمدرضا شجریان است است و در پرونده هنری خود آلبوم آسمانه به آهنگسازی مجید درخشانی و آلبوم اوسنه به آهنگسازی مزدا انصاری را دارد.