به گزارش هنرآنلاین ،به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شمیرانات، اهالی روستای آهار پس از سالها انتظار شاهد افتتاح تنها مجتمع فرهنگی هنری روستای خود در هفته دولت شدند . افتتاح این مجتمع که به علت برخی مشکلات مدت مدیدی به تعویق افتاده بود روز یکشنبه 7 شهریورماه ، با حضور سیدرضا صالحی امیری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران ، چاووشی معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران ، برزین ضرغامی مدیرکل ارشاد اسلامی استان تهران و خانمحمدی فرماندار شمیرانات و اهالی خونگرم و شهیدپرور روستای آهار گشایش یافت.

سیدحسن صفوی رئیس اداره ارشاد اسلامی شمیرانات در حاشیه این مراسم گفت : پس از سالها پیگیری مستمر مسئولین این اداره و نهادهای ذیربط و مقامات محلی و مردم عزیز روستای آهار توانستیم علیرغم مشکلات عدیده به وعده خود عمل نمائیم و با افتتاح این مجتمع کلاسهای آموزشی متعدد فرهنگی و هنری را راه اندازی کنیم.

او همچنین افزود: با توجه به کمبود فضاهای فرهنگی در روستا امیداواریم با افتتاح این پروژه حضور مشتاقانه و پررنگ اهالی فرهنگ دوست روستای آهار را شاهد باشیم.

گفتنی است در این مراسم از مهندس علی بخشی شهردار اوشان فشم و میگون به دلیلهمکاری و تلاش زیادی که در راه اندازی مجتمع فرهنگی هنری به عمل آورده بود تقدیر شد. روستای آهار در 23 کیلومتری شمال غرب گلندوک واقع شده است و طبیعت این منطقه در بهار و پائیز بسیار زیبا و دیدنی است.