به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی پروژه،انتخاب بازیگران لبخند رخساره با پیوستن مهدی سلطانی به گروه تولید این سریال پایان یافت و بزودی تصویربرداری مجموعه در تهران آغاز خواهد شد. ملودرام اجتماعی لبخند رخساره به کارگردانی بهرنگ توفیقی با فیلم نامه ای از سعید نعمت اله و به تهیه کنندگی زینب تقوایی جلوی دوربین می‌رود.سه ضلع مثلث طلایی که سال گذشته مجموعه "پشت بام تهران" را با همین عناوین برای شبکه یک ساختند و این سریال به گواه نظرخواهی برنامه "سه ستاره" شبکه سه در سال 94،جزو پربیننده‌ترین آثار نمایشی تلویزیون بود.

گروه بازیگران تا آخر هفته مشغول دورخوانی فیلمنامه خواهند بود و آخرین بازیگری که به گروه بازیگران مجموعه پیوست،مهدی سلطانی است که پیش از این در سریال‌های "دیوار"،"مادرانه" و "مدینه" با فیلمنامه ای از سعید نعمت اله همکاری کرده بود.

در خلاصه قصه سریال آمده است: هیچگاه دوری ، دوستی نمی‌آورد و خانواده قصه لبخند رخساره قبل از آنکه دیر شود،به همدلی می‌رسند.

کامبیز دیرباز،بهناز جعفری،بهزاد فراهانی،مریم بوبانی ،مجید نوروزی،علیرضا آرا،مجید واشقانی،حمید هدایتی،داریوش سلیمی، (با معرفی) درسا بختیاری و (با حضور) پریوش نظریه ،آتیلا پسیانی و مهدی سلطانی گروه بازیگران اصلی این سریال را تشکیل می‌دهند.

این مجموعه دومین همکاری بهرنگ توفیقی و سعید نعمت اله پس از سریال "پشت بام تهران" خواهد بود.