سرویس استان های هنرآنلاین: نسرین شیخی، کاریکاتوریست جوان و موفق استان فارس ، کاریکاتور 20 تن از مشاهیر نامی ایران و جهان از جمله محمود دولت آبادی، نیما یوشیج، هوشنگ ابتهاج و افرادی چون آبراهام لینکن و غیره را به شیوه کاریکاتور و به سبک کولاژ عرضه کرده است.

او درباره این نمایشگاه عنوان کرد: در این نمایشگاه آثاری از مشاهیر ایران و جهان در قالب کاریکاتور عرضه می‌شود که در تهیه آنها از کاغذ استفاده شده و این نخستین بار است که اصل کارها در معرض دید قرار می‌گیرند.

شیخی با اشاره به کتابی از خودش به نام چهره‌های کاغذی گفت: در این کتاب 60 اثر از چهره‌های مشاهیر به همین سبک وجود دارد که برای این نمایشگاه 20 اثر انتخاب شده است.

این کاریکاتوریست جوان شیرازی دلیل انتخاب موضوعش از میان مشاهیر را ابراز کرد و افزود: 5 سال است که روی پروژه کاریکانور مشاهیر و بزرگان ایران و جهان کار می‌کنم و معتقدم که با کاریکاتور این چهره‌ها بیشتر در ذهن مردم نقش می‌بندند و مردم بیشتر با آنها آشنا می‌شوند.

او درباره انتخاب موزه گالری آب برای نمایش آثارش خاطرنشان کرد: فضای تاریخی این مکان و ارتباطی که به لحاظ تاریخی بودن با مشاهیر دارد، سبب شد که از میان گالری‌های مدرن این مکان را انتخاب کنم.

نخستین نمایشگاه کاریکاتورهای اورجینال در شیراز 9 شهریور ساعت 18 در موزه گالری آب شیراز افتتاح می‌شود و تا 23 شهریورماه علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 9:30 صبح تا 14 بعدازظهر و 17 تا 20 از این آثار دیدن کنند.