به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، طرح تسهیلاتی "خانواده+تئاتر" در این مجموعه دانشگاهی اجرا می‌شود.

مرکز تئاتر مولوی که به عنوان پایگاه اصلی جریان تئاتر دانشگاهی، برای دانشجویان تسهیلات ویژه‌ی پنجاه درصدی را اعمال می‌کند در نظر دارد تا با طرح "خانواده+ تئاتر"، جهت بهره مندی خانواده‌های علاقمند به هنر نمایش نیز تسهیلات ویژه ای را در نظر بگیرد.

بنا بر این طرح؛ از این پس در تمامی فصول اجراییِ نمایش‌ها، کلیه‌ی خانواده‌های علاقمند می‌توانند در قالب روز "خانواده+تئاتر" که از پیش اطلاع رسانی می‌شود، بلیط کلیه‌ی نمایش‌های این مجموعه را با پنجاه درصد تخفیف خریداری نمایند.

در همین راستا، روز یکشنبه مورخ هفتم شهریور ماه، بلیط های سه نمایش؛ "مکعب" به کارگردانی محمد الله دادی که در ساعت 18، "نمی دونم یا بغضی که نمی‌ترکد" به کارگردانی علی بیگدلی که در ساعت 19:30 و "نبرد گالیله" به کارگردانی مسعود طیبی که در ساعت 20:30 به روی صحنه می‌روند، برای تمامی مخاطبین به صورت نیم بهاء ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است؛ تمامی دانشجویان محترم کلیه رشته‌های دانشگاهی از سراسر کشور همه روزه امکان دریافت بلیط نیم بهاء را برای کلیه‌ی نمایش‌های مرکز تئاتر مولوی دارند.