به گزارش هنرآنلاین ،به نقل از سیرنگ، مجتبی رضایی نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه "اتاق ٢٤" در این باره اظهار داشت: این فیلم راوی داستان پسری است که در اتاقی با یک شخصیت درگیر می‌شود و در تلاش برای دفاع از خود باعث دگرگونی در آن شخصیت می‌شود.

او با بیان اینکه این فیلم کوتاه برای سه جشنواره داخلی از جمله فیلم کوتاه تهران ارسال شده است، گفت: فیلم کوتاه بهترین تلنگری است که مخاطبان را در یک زمان کوتاه به نتیجه و تصمیم‌گیری می‌رساند و فیلم کوتاه مخاطب را غافلگیر می‌کند و علاقمندان آن روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

رضایی در خصوص جایگاه سینما در استان بوشهر، خاطرنشان کرد: از نظر من استان بوشهر در سینما جایگاه بسیار خوبی دارد و بوشهر شهری هنری با شخصیت‌های بزرگی مانند احسان عبدی پور، سید رضا صافی، داریوش غریب زاده، داریوش غضبانی، نصیر درویشوند، ایرج صغیری و... از جایگاهی مناسبی در سینما برخوردار است.

این هنرمند تأکید کرد: کمبود تجهیزات سینمایی مهمترین مسئله پیش روی فعالیت هنرمندان این عرصه است.

گفتنی است؛ در ساخت فیلم کوتاه "اتاق ٢٤" به تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوان دفتر بوشهر، مسعود کازرونی (مشاور کارگردان)، میثم فرهومند (فیلمبردار و دستیار کارگردان)، سعید فرسوده (دستیار فیلمبردار)، سعید محیایی (صدابردار)، امیر اردشیر (بازیگر)، آریو انصاری (تدوین و صداگذاری)، افشین برزکار (منشی صحنه)، ابوالفضل زنده بودی (مدیر تولید)، علیرضا رضایی (عکاس)، مسعود کازرونی (نور)، ابراهیم درخشان نیا (گریم) نقش داشته‌اند.