سرویس سینمایی هنرآنلاین: مهران مدیری در برنامه "دورهمی" شب گذشته در ابتدای برنامه گفت: ما گاهی اوقات در برنامه "دورهمی" با اصناف مختلفی شوخی می‌کنیم ولی قصد ناراحتی هیچکس را نداریم، پس لطفاً شوخی‌های ما را جدی نگیرید.

وی بعد از پخش آیتم نمایشی، رو به دوربین و مخاطبان گفت: ما گاهی اوقات در برنامه "دورهمی" با پزشکان، معلمین، نیروی انتظامی، نویسنده، خواننده، بازیگر، کارگردان، ورزشکار و شاعر شوخی می‌کنیم.

کارگردان برنامه "دورهمی" با نام بردن از مریم حیدرزاده که الیکا عبدالرزاقی در بخش نمایشی با وی شوخی کرده بود، گفت: ناراحت نشید چراکه هیچ عمد و قصدی نداریم.

مدیری ادامه داد: شنیدم که حالا مثلاً دو سه نفر ناراحت شده بودن، ولی هدفمان چیز خاصی از این موضوع نیست و خیلی جدی نگیرید.

در برنامه هفته گذشته از سری برنامه‌های "دورهمی" مهران مدیری در بخش پلاتوهای خود با اشاره به موضوع تظاهر و ریا، داستان فرد ریاکار و نان به نرخ روزخوری را روایت کرد که برای استخدام به محلی مراجعه کرده و بر اساس جو موجود و تنها از روی ریاکاری و نان به نرخ روزخوری، بدون هیچ ارتباطی با موضوع استخدام به دو تن (طلحه و زبیر) لعنت فرستاد.

همین موضوع باعث شد تا 20 نفر از نمایندگان فراکسیون اهل سنت مجلس در تذکر کتبی خواستار برخورد جدی با عوامل تولید و مجری برنامه "دورهمی" به دلیل اهانت به بزرگان اهل سنت شوند.