به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران وجدانی رهبر ارکستر نوای صلح ضمن اشاره به نقش پوشاک ایرانی و حمایت این کنسرت در راستای تولیدات پوشاک ایرانی، اظهارداشت:یکی از مهم‌ترین مسائل یک کنسرت، پوشش نوازندگان است که در ایران به ویژه در کنسرت‌های پاپ رعایت نمی‌شود و شاهد پوشش ظاهری بعضاً" عجیب از سوی نوازندگان هستیم که این توهین به شعور مخاطب است.به همین دلیل نوازندگان دراین کنسرت محصولاتی با طراحی و تولید ایرانی را بر تن خواهند داشت که دقت خاصی به شکل طراحی این لباس‌ها شده است.

وجدانی با بیان اینکه کنسرت نوای صلح ،با عنوان حس مشترک و شعار" ورود افراد بی احساس ممنوع " اجرا می‌شود ، افزود:9قطعه دراین کنسرت برای مخاطب اجرا خواهد شد که تعدادی از این قطعات ازآلبوم "جایی برای ابدیت" است و تعدادی از قطعات نیز برای اولین بار دراین کنسرت اجرا می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه این اجرا برپایه حس نوازنده و بداهه نوازی شکل می‌گیرد گفت:سامان محمد نبی و پریا کاظمی با سازویولن، مهسا لواسانی دانا با ساز تارو مهدی یوسف بیک با ویلنسل، نوازندگان این اجرا هستند و من هم با ساز پیانو گروه را همراهی خواهم کرد.

گفتنی است مهدی وجدانی آهنگساز و رهبر ارکستر تا کنون سه آلبوم با نام‌های "تاریکی زیبا"، "اشک‌هایی از بهشت" و "جاده‌های بارانی" را عرضه کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید اینترنتی بلیت‌های این کنسرت به سایت TIK8 مراجعه نمایند.