سرویس مد و لباس هنرآنلاین: شایسته خلجی، مدیر نگارخانه "میکا" درباره برپایی نمایشگاه گروه هنری "مینیاتور" در حوزه مد و لباس به هنرآنلاین گفت: در این نمایشگاه تأکید من و دوستان حاضر بر احترام به صنایع‌دستی کشورمان است و تمام آثار عرضه‌شده از کیف و کفش گرفته تا شال و روسری با هنر دست بانوان هنرمند ایرانی به وسیله نقاشی، گلدوزی، تکه‌دوزی و هنرهایی از این دست تزیین شده‌اند.

خلجی در ادامه افزود: هدف اصلی از برپایی چنین نمایشگاهی حمایت از هنر بانوانی است که با سلیقه و نوآوری‌های بسیار در این زمینه فعال هستند و باید زمینه لازم برای بروز و ظهور هنر دست آنان فراهم شود.

مدیر نگارخانه "میکا" درباره زمان و مکان دقیق برپایی این نمایشگاه توضیح داد: نمایشگاه گروه هنری "مینیاتور" از چهارشنبه همین هفته مصادف با سوم شهریور و به مدت 3 روز در نگارخانه "میکا" به نشانی کیش، برج میکا، نگارخانه میکا از ساعت 19 تا 23 برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند از آثار به نمایش درآمده بازدید کرده و در صورت لزوم امکان دریافت سفارش هم وجود دارد.

خلجی با اشاره به ارائه ضمانت‌نامه کتبی در زمان خرید محصولات بیان کرد: با توجه به نوع لباس‌ها و پارچه و متریال استفاده شده در تزیین و طراحی آن‌ها، در زمان خرید محصول توضیحات لازم درباره نحوه نگهداری و شست و شوی آن‌ها ارائه شده و خریداران هم از کیفیت کارها مطمئن باشند چرا که پیش از برپایی نمایشگاه، نمونه آزمایشی لباس‌ها مورد شست‌وشو قرار گرفته است.

او در خاتمه افزود: در زمان برپایی این نمایشگاه امکان ارسال آثار به سایر نقاط کشور وجود دارد و کسانی که به هر دلیل قادر به بازدید از نمایشگاه نیستند می‌توانند اطلاعات تکمیلی درباره محصولات را از طریق کانال گروه هنری "مینیاتور" به نشانی https://telegram.me/galleryminiature دنبال کنند.