به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی؛ حجت‌الاسلام احمد مازنی نماینده مردم تهران، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و رئیس کمیته فرهنگ، هنر و رسانه پس از تماشای نمایش "راپورت‌های شبانه دکترمصدق" در آخرین شب اجرای این اثر در تالار وحدت، با بیان اینکه این نمایش از نظر انعکاس بخشی از تاریخ معاصر کار منحصربه فردی بود، گفت: این نمایش هم از نظر محتوایی که برای تئاتر نوشته شده و هم از نظر بازی هنرمندان در نقش‌هایشان، در مجموع توانسته بود یکی از برش‌های مهم تایخ معاصر ایران را به خوبی منعکس کند.

رئیس کمیته فرهنگ، هنر و رسانه مجلس با بیان اینکه نقل‌های تاریخی در دوره‌های مختلف صرفاً برای قصه‌گویی نیست و باید برای عبرت باشد، افزود: مسئله عبرت هم در مسائل و سیاست‌های داخلی و هم در روابط خارجی می‌تواند مفید باشد. چراکه همیشه هستند سرویس‌هایی که درصدد براندازی و فروپاشی اجتماعی هستند و این‌گونه روایت‌ها یادآوری خوبی هم برای مردم است و هم برای نخبگان و اهالی فرهنگ و سیاست که مراقب باشند زیرا همیشه این خطر بیخ گوش ملت‌های آزاد و ملت‌هایی که می‌خواهند روی پای خودشان بایستند، وجود دارد.

حجت‌الاسلام مازنی در پایان ضمن قدردانی از اصغر خلیلی و گروه اجرایی نمایش، از مسئولان بنیاد رودکی و تالار وحدت که در آخرین شب اجرای این اثر میزبان او و همراهانش بودند تشکر و قدردانی کرد.