سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: "هری پاتر و فرزند نفرین شده" اثری نمایشی بر اساس داستان معروف جی.کی.رولینگ به ترجمه ویدا اسلامیه در نشر کتابسرای تندیس منتشر شد.

این کتاب، نمایشنامه‌ای است که در ادامه انتشار رمان‌های رولینگ با محوریت شخصیت هری پاتر منتشر می‌شود و به قلم جان تیفانی و جک ثورن نوشته شده‌است که تحت نظر رولینگ و مورد تائید این نویسنده است.

بخشی از صحنه هجدهم از پرده دوم این نمایشنامه چنین است:

هاگوارتز، دفتر خانم مدیر پروفسور مک گونگال تک و تنها در صحنه است. به نقشه نگاه می‌کند. اخم‌هایش در هم می‌رود. با چوبدستی‌اش ضربه‌ای به آن می‌زند. برای تصمیم خوبی که گرفته است، لبخندی بر لبش می‌نشیند. پروفسور مک گونگال: شیطنت تموم شد. صدای لرزشی به گوش می‌رسد. گویی تمام صحنه به لرزه درآمده است. اول جینی و سپس هری از بخاری هیزمی بیرون می‌آیند. جینی: پروفسور، نمی‌دونم کی می‌خواد بهتر بشه. پرفسور مک گونگال: پاتر. باز که برگشتی. انگار بالاخره فرش منم داغون کردی. هری: باید پسرمو پیدا کنم. لازمه. پروفسور مک گونگال: هری، من این موضوع رو بررسی کردم و به این نتیجه رسیدم که مایل نیستم در این کار مشارکتی داشته باشم. هر تهدیدی هم بکنی، من _ هری: مینروا، من برای صلح و آشتی اومدم این جا، نه برای جنگ و جدال. هیچ وقت نباید با شما اون جوری صحبت می‌کردم...

این کتاب در ۳۱۱ صفحه و با قیمت ۱۹ هزار تومان منتشر شده است.