به گزارش هنرآنلاین ،به نقل از صحنه، نمایش "کاست محزون" از استان چهارمحال و بختیاری و "اینجا خونه منه" از استان اصفهان به عنوان آغازگر دومین "مهرواره‌ تئاتر ماه" (رپرتوآر تئاتر مراکز استانی حوزه هنری) در تماشاخانه‌های "مهر" و "ماه" به صحنه می‌روند.

"کاست محزون" به نویسندگی و کارگردانی محسن مسلمیان چالشتری از حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری فردا یکشنبه 31 مردادماه در دومین "مهرواره‌ تئاتر ماه" در تماشاخانه‌ی مهر به صحنه می‌رود.

این نمایش داستان آزاده‌ای به نام سهراب است که بعد از بازگشت به وطن با خانواده‌اش دچار مشکلاتی می‌شود. حسین اصغریان د‌هکرد‌ی، مهد‌ی حسن‌زاد‌ه، محمد حید‌ری، آرزو عبد‌الهی، مصطفی رئیسی، سارا د‌هقان، پریسا جعفری، صد‌یقه ابراهیمی و عرفان اصغریان در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

گفتنی است نمایش "کاست محزون" از بختیاری فردا یکشنبه 31 مردادماه تا 5 شهریورماه همه روزه در ساعت 19:30 در تماشاخانه مهر به صحنه می‌رود.

همچنین نمایش "اینجا خونه منه" به نویسندگی و کارگردانی احسان جانمی از تولیدات حوزه هنری استان اصفهان نیز به مدت یک هفته در تماشاخانه‌ ماه به صحنه می‌رود.

"اینجا خونه منه" قصه‌ الهام و شوهرش، فرزاد است که قصد مهاجرت به خارج از کشور را د‌ارند اما الهام متوجه ماجرای جدیدی می‌شود...

رسول هنرمند، مائده وحید، امین پناهی، زهرا رستمی و ستاره تبریزیزاد بازیگران "اینجا خونه منه" هستند.

این نمایش تا روز 5 شهریورماه همه روزه از ساعت 18 در تماشاخانه ماه در قالب دومین "مهرواره‌تئاتر ماه" میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

خاطرنشان می‌شود دو نمایش فوق‌الذکر فردا بعد از مراسم افتتاحیه‌ دومین "مهرواره‌ تئاتر ماه" استثنا ساعت 19 به صحنه می‌روند.

یاد‌آور می‌شود دومین "مهرواره‌ تئاتر ماه" با اجرای 9 اثر نمایشی از برگزیدگان تولیدات مراکز استانی حوزه هنری، طی 46 روز در تماشاخانه‌های "مهر" و "ماه" در تهران میزبان تماشاگران خواهد بود. علاقه‌مندان برای تهیه‌ بلیت می‌توانند به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌ 88804072 داخلی 108 تماس بگیرند.