به گزارش هنرآنلاین ،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، سیما رجبی در دومین نشست شورای اطلاع رسانی بزرگداشت هفته دولت افزود: شبهای فرهنگی هنری در شهرستان سمنان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان برگزار می شود.

او گفت: هفته فرهنگی هنری نیز توسط اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای آرادان، سرخه و میامی در این شهرها برگزار می شود.

سرپرست روابط عمومی و دبیر شورای اطلاع رسانی این اداره کل نیز در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده گفت: هفته دولت، فرصت مناسبی برای ارزیابی اقدامات بخشهای مختلف اداری است.

ابراهیم پورتقی با اشاره به سال چهارم کاری دولت تدبیر و امید، بر ارائه آمار نموداری از اقدامات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و برگزاری برنامه های شاد که موجب شور و نشاط در جامعه و مردم شود تأکید کرد.

برپایی نمایشگاه کتاب توسط معاونت امور فرهنگی و هنری و روابط عمومی در نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید در سمنان، مشارکت با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در برگزاری جشنواره نشاط و امید توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان، برپایی نمایشگاه عکس انتخابات و سفر ریاست جمهوری در نمایشگاه دستاوردهای دولت توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان با همکاری مؤسسه موج فرهنگ، برنامه ریزی جدول حضور مسؤولین ستادی اداره کل در شهرستانها و اطلاع رسانی توسط دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد در خصوص دستاوردهای کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان در دولت تدبیر و امید از دیگر مصوبات دومین نشست شورای اطلاع رسانی این اداره کل با محوریت هفته دولت بود.

هفته دولت از دوم شهریور آغاز و تا هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر ادامه دارد.