سرویس مد و لباس هنرآنلاین: اندازه بودن لباس به عنوان یک مؤلفه کلیدی و اساسی است و برای همه ما در بدو انتخاب یک کالای پوشیدنی مورد اهمیت و ارزیابی قرار می‌گیرد.

اما آنچه این روزها از این مهم برداشت می‌شود ارائه طرح‌ها و الگوهایی فراتر از قوانین مشخص و دقیق است که اتفاقاً در مورد کت‌وشلوار مردانه حداقل برای ما ایرانیان به سختی درک می‌شود.

یک برند تولید پوشاک مردانه به تازگی اقدام به طراحی و تولید شلوارهای مردانه‌ای کرده است که اصطلاحاً پاچه‌کوتاه هستند و با کت، کراوات و پیراهن‌های رسمی ست می‌شوند.

بی‌شک در هر جمعی کمترین تغییر اندازه در پاچه شلوار می‌تواند فرد استفاده‌کننده از آن را متمایز از سایرین کند و نوعی هنجارشکنی در این انتخاب تلقی می‌شود.

هرچند امروزه بسیاری از قوانین حاکم بر پوشش کت‌وشلوار مردانه در جهان تغییر کرده و هر روز مدل‌های جدیدی از طرح و رنگ به دنیای فشن معرفی می‌شوند اما این بار با کوتاه کردن پاچه شلوار توسط خطوط تای مکرر به نظر می‌رسد تنها قشر خاصی از این محصول استقبال کنند و چه بسا این مدل شلوار مردانه تنها در برابر لنز دوربین‌های دنیای فشن باقی بماند و پا را از آن فراتر نگذارد.

در ادامه این مطلب تصاویری از کت‌وشلوارهای مورد بحث را ببینید: