سرویس مد و لباس هنرآنلاین: "پاترون" عنوان نخستین برند تخصصی آکسسوار پوشاک در کشور است که از دو سال پیش فعالیت در زمینه طراحی و تولید این محصول مهم و کاربردی در حوزه مد و لباس را با کسب مجوزهای لازم آغاز کرده است.

عزیزالله حاجی‌پور، بنیان‌گذار و مدیرعامل برند "پاترون" درباره فعالیت این مجموعه به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این بخش از حوزه پوشاک به شکل جدی مورد توجه اقشار مختلفی از جامعه قرار دارد، اما تا چندی پیش‌تولید در این زمینه وجود نداشت که همین مسئله منجر به خروج ارز از کشور و واردات بعضاً قاچاق هم شده است.

مدیرعامل نخستین برند تخصصی آکسسوار پوشاک با اشاره به ورود طراحی ایرانی در روند تولید بیان کرد: در حالت کلی، ساختار پاپیون، کراوات، دستمال‌گردن و اقلام پوشیدنی از این دست مشابه یکدیگرند، اما ما در مجموعه "پاترون" سعی بر آن داشته‌ایم که با انجام عمل بومی‌سازی و با تکیه بر سلایق و علایق مشتری ایرانی تغییراتی در طرح‌های قبلی اعمال و حتی طرح‌های جدیدی را وارد چرخه تولید کنیم.

حاجی‌پور تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این مجموعه حمایت از سازمان بهزیستی کشور در تربیت و آموزش رایگان افراد است تا آن‌ها نیز بتوانند در این فعالیت با ما سهیم بود و جالب است بدانید بالغ بر 35 تن از پرسنل مجموعه را این عزیزان تشکیل می‌دهند.

او با اشاره به دلایل توفیقات به دست آمده افزود: یکی از دلایلی که محصولات "پاترون" با استقبال انبوهی مواجه شده است احترام به سلایق و نیازهای مردم جامعه در این بخش است و دیگر آنکه پروسه طراحی و تولید پس از دریافت سفارش در کمتر از یک هفته و در تیراژ بالا به انجام می‌رسد.

بنیان‌گذار و مدیرعامل برند "پاترون" گفت: غرفه این مجموعه سال گذشته در نمایشگاه بین‌المللی پوشاک با استقبال جمع کثیری از مردم و مسئولان مواجه شد و شخص وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیران برندهای صاحب نامی همچون هاکوپیان، گراد، سله بن، هپی لند، ال سی من و... از محصولاتمان استقبال کردند.

حاجی‌پور بر لزوم تأمین اعتبار مالی در راستای افزایش حجم تولیدات برند "پاترون" تأکید و تصریح کرد: این مجموعه بدون در اختیار داشتن هرگونه منبع خارجی اعتباری و بانکی اداره می‌شود. ما به شکل شبکه‌ای به امر بازاریابی در کشور مشغولیم و این قول را به همه علاقه‌مندان به محصولات خود می‌دهیم که در صورت حمایت مالی از مجموعه در آینده نزدیک اقدام به صادرات آکسسوار ایرانی برای پوشاک مختلف را در دستور کار قرار دهیم.

مدیرعامل نخستین برند تخصصی آکسسوار پوشاک گفت: کالای عرضه‌شده توسط این مجموعه بسیار کاربردی بوده و تمامی رده‌های سنی و جنسیتی را شامل می‌شود و امید است نتیجه کار همکاران متخصص و هنر دست بانوان ایرانی در این مجموعه به بهترین شکل ممکن با بازارهای داخلی و خارجی پیوند خورده و در همین جا به این مهم اشاره می‌کنم که "پاترون" پتانسیل لازم و کافی برای دایر کردن شعبات مختلف در کشور را نیز دارد.

حاجی‌پور در خاتمه به راه‌های ارتباطی با مجموعه "پاترون" همچون سایت مجموعه به نشانی www.patronco.net و کانال تلگرام به نشانی patronproducts@ اشاره کرد.