سرویس موسیقی هنرآنلاین: خواننده آلبوم "با قرص‌ها می‌رقصد"، بعد از سال‌ها انتظار، دیروز با وجود حواشی زیاد به تهیه ‌نندگی محمدحسین تفرشی روی صحنه رفت. از جمله این حواشی‌ها خبر از حضور وزیر ارشاد و وزیر کشور برای جلوگیری از لغو این کنسرت بود که به سرعت تکذیب شد.

لباسی از جنس ایران

کاوه آفاق باز هم مانند همیشه با دست‌پوشی که پرچم ایران بود روی استیج آمد و با قطعه "بیگانه" اجرای خود را شروع کرد.

بعد از اجرای این قطعه کاوه آفاق ضمن خوش‌آمد گویی به تماشاگران گفت: هر چه دارم از شما دارم و ورودتان را تبریک می‌گویم. ما اگر این جا هستیم به خاطر حضور شماست. خیلی‌ها سال‌ها زحمت کشیدند تا ما این جا باشیم و به این خاطر از آن‌ها قدردان هستم.

قطعات اجرایی

"بیگانه"، "پرانتز"، "بدرود"، "عبور"، "شهر من کو"، "کلنجار"، "عطر تو"، "شال"، "خواب بازی"، "مخمصه"، "اتاق آبی" و "ایران" قطعاتی بودند که در این کنسرت توسط کاوه آفاق اجرا شد.

نوستالژی راک بازها

تک تک این قطعات برای تماشاگران یاد آور خاطراتی از گذشته بود که سال‌ها با شنیدنش در ذهن خود آنها را مرور کردند و این بار کاوه آفاق به صورت زنده برایشان اجرا کرد.

اعضای ارکستر

پیام زمانی، شهاب آفاقی، مهرداد حامدی، آندره خاچکیان به رهبری آرمان مهربان اعضای گروه کاوه آفاق را تشکیل می دادند.

تهیه کننده هم به روی سن آمد

از نکات قابل توجه این کنسزت حضور تهیه‌کننده، محمد حسین تفرشی به عنوان نوازنده مهمان سازهای دیوان و سنتور روی استیج بود. گروه حرفه‌ای نوازنده‌ها که به قول آفاق تمام سختی‌ها را در این سال‌ها تحمل کردند، در این شب سنگ تمام گذاشتند و یک موسیقی خوب به گوش مخاطبان رساندند.

سال‌های دور از استیج

خواننده‌ای که سال‌ها از استیج دور بوده و با انتشار آلبوم "با قرص‌ها می‌رقصد" به صورت رسمی پا به عرصه موسیقی مجاز گذاشت و حالا روی استیج برای طرفدارانش می‌خواند.

گیتارنوازی خواننده the ways

گیتار زدن کاوه آفاق در قطعه "شال" مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت و تشویق های متمادی شان نشان از رضایت بود.

قطعه "ایران" حسن ختامی برای این کنسرت بود و تماشاگران ایستاده او را تشویق کردند.

مهمانان ویژه

علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت ارشاد، رستاک حلاج، علیرضا طلیسچی، اشکان دباغ، آراد آریا، یاشار خسروی، ساغر مسعودی و ... از جمله مهمانان این کنسرت بودند.