سرویس مد و لباس هنرآنلاین: هما فرهنگ رنجبر، طراح لباس و مدیر مرکز مد و لباس استان البرز به تازگی و همراه با یک تیم متخصص اقدام به طراحی و تولید لباسی ویژه برای پرسنل سازمانی و فعالان در کارگاه‌های مختلف این مجموعه کرده است که در روز کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای رونمایی شد و علی ربیعی، وزیر کار و امور اجتماعی هم آن را بر تن کرد و در جمع کارکنان این سازمان حاضر شد.

هما فرهنگ رنجبر دراین‌باره به هنرآنلاین گفت: این لباس به منظور استفاده نیروهای اداری و پرسنلی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و همچنین شاغلین در کارگاه‌های مختلف این سازمان در مدت زمانی محدود طراحی و دوخته شد که خوشبختانه مورد استقبال این مجموعه و شخص وزیر کار و امور اجتماعی قرار گرفت.

فرهنگ رنجبر تصریح کرد: یکی از نقاط جالب توجه این حرکت، طراحی لباس برای فعالان کارگاه دوخت سازمان فنی و حرفه‌ای کشور بود و نکته جالب اینکه همواره کار برای یک همکار و متخصص در حوزه مد و لباس دشوار است اما خوشبختانه آن‌ها نیز از این جریان استقبال کرده‌اند. او در پاسخ به این پرسش که چه فاکتورهایی را برای طراحی این البسه در نظر داشته‌اید اظهار داشت: یکی از وظایف ما در این راستا آسیب‌شناسی و بررسی نیاز و سلیقه مخاطب هدف بود و روند طراحی و دوخت را بر این اصل قرار دادیم که ضمن تشخیص نوع پارچه مورد نیاز در هر بخش، چه طرحی را پیش‌بینی کنیم که مورد پسند مشتری قرار گیرد.

مدیر مرکز مد و لباس استان البرز ادامه داد: البته زمانی که یک واحد سازمانی و ارگان درخواست لباس کار را مطرح می‌کند اصل بر متحدالشکل بودن آن پوشاک است و با رعایت وجهه سازمانی لباس تنها می‌تواند به تغییر جنس پارچه در بخش‌های مختلف فکر کرد.

فرهنگ رنجبر در خاتمه گفت: در واحد نیازسنجی، موارد مطرح شده از سوی پرسنل این سازمان مورد ارزیابی قرار گرفت و امید است در ادامه و با تکمیل لباس این مجموعه شاهد رضایتمندی این کارکنان و اعضای محترم باشیم و روزبه‌روز بر رونق طراحی لباس مشاغل در عرصه‌های مختلف افزوده شود.