به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حضور هنرمندان گفت: با گسترش فضای مجازی، سطح بینش و دانایی جامعه بالاتر رفته و به فراخور آن انتظارات جامعه افزون‌تر می‌شود.

قاسم قندهاری با بیان این نکته که خانواده دولت خانواده بزرگی است، افزود: دولت وظیفه دارد به جامعه هدف خود خدمات مناسب و به موقعی ارائه دهد. وظیفه یک مدیر هنری نیز تفکیک انتظارات معقول و پاسخگویی به این انتظارات است تا از این طریق موفق به جلب اعتماد جامعه هنری شود.

او ادامه داد: نمایش در شهرستان گنبدکاووس نیز مانند سایر شهرستان‌ها دارای فراز و نشیب‌هایی بوده است که با دانش از پیشینه آن در این جمع حضور یافته‌ایم تا بتوانیم با مفاهمه و گفتگو طرح‌ها و برنامه‌های مناسبی را در سال‌های آتی اجرایی کنیم؛ بدون شک همکاری تئاتر شهرستان گنبدکاووس با گرگان منتج به افزایش اعتبار استانی خواهد شد.

در ادامه هنرمندان تئاتر گنبدکاووس به بیان مسائل و مشکلات موجود در حوزه تئاتر شهرستان پرداختند و خواستار رفع این موانع و مشکلات و حمایت بیشتر هنر تئاتر، از مسئولین حاضر در جلسه شدند.

جلسه بررسی مشکلات هنر تئاتر گنبدکاووس در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان تشکیل شد.