به گزارش هنرآنلاین به نقل از مشاور رسانه‌ای این فیلم سینمایی، "دو" در ادامه حضورهای جشنواره‌ای خود در جشنواره فیلم بریج (bridge film festival) که از 1 الی 7 سپتامبر (‌11 الی 17 شهریور) در میترویکا (کوزوو) برگزار می‌شود، در بخش رقابتی حضور خواهد داشت.

آرزو اوستایبو (تهیه‌کننده ترکیه‌ای)، ویوا ایگریشتا (تهیه‌کننده آلمانی)، بزارتا پاسوما (بازیگر و تهیه کننده) شادا میفاری (عکاس یونیسف و فعال حقوق بشر) اعضای هیئت انتخاب این جشنواره هستند.

مرجان علیزاده مدیریت پخش بین المللی این فیلم را برعهده دارد.

فیلم "دو" که با نگاهی به داستان "کفش‌های خدمتکار" اثر برنارد مالامود نوشته شده است، داستان زن خدمتکاری را روایت می‌کند که در خانه بهمن کار می‌کند. بهمن بعد از سالها زندگی در اروپا به ایران بازگشته و ارتباط عاطفی‌اش را با زندگی و گذشته‌اش قطع کرده است و بعد از بازگشت به خانه‌اش در ایران قصد فروش آن را دارد...

پرویز پرستویی، مهتاب نصیرپور، سوگل خلیق، محمد ربانی، سارا قراچه‌داغی، مصطفی زند، پیمان جعفری، سارا پورصبری، الهام شعبانی، سمیه برجی، رضا مسعودی، علی احسانی، جواد فراهانی، امیر جنابی، مهرانه مهین ترابی، محمد علی سجادی، آرد زند، سمانه وفایی، منیر شاهین، حسام نورانی، امیر حسین ترابی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

"دو" تا کنون در جشنواره‌های معتبر جهانی حضور داشته است. دریافت دوربین طلایی ناشیک-هند، جایزه ویژه هیات داوران "سیلک رود"، جایزه بهترین فیلمبرداری از جشنواره "تالین" بخشی از جوایز بین المللی این فیلم سینمایی است.