به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ، مبلغ پنجاه میلیون ریال به دفتر نمایندگی ارشاد چهارباغ اهدا شد. حسین زودبین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: این اقدام در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه در این بخش به ویژه حمایت و تقویت مراکز علمی، فرهنگی و کتابخانه‌های عمومی صورت گرفته است.

زودبین افزود: افزایش مطالعه دانش و آگاهی را به همراه دارد و جامعه‌ای که اهل مطالعه و کتاب باشد جامعه فرهیخته بوده و توسعه‌یافته است.

زودبین در پایان با بیان اینکه همه ما می‌توانیم با اهدای کتاب به کتابخانه‎های عمومی، کتاب‌ها را برای تمام زمان‌ها و نسل‌ها به یادگار بگذاریم و دانایی را تقدیم دیگران کنیم اظهار کرد: بی‌تردید هزینه کردن در بخش فرهنگ به ویژه گسترش فرهنگ کتابخوانی، سرمایه‌گذاری برای نسل‌های آتی کشور است و باید این روند هرسال تقویت شود.

همچنین در راستای تحقق شعار دولت تدبیر و امید در حمایت از مناطق کمتر توسعه‌یافته، با پیگیری‌های مکرر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ مبلغ ٢٠٠میلیون ریال اعتبار جهت تکمیل ساختمان دفتر نمایندگی بخش چهارباغ توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اختصاص یافت.