به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوان گروه راش که تمرکز خود را بر اجرای قطعات موسیقی آمریکای لاتین معطوف کرده دومین اجرای خود را درنیاوران برگزار می کند و دراین اجرا گلچینی از آثار خود را برای مخاطبان برروی صحنه خواهد برد.

محمد لامعی سرپرست گروه در این خصوص عنوان داشت:دراین اجرا قطعاتی از قبیل ال چو کلو،ولودو پوراوناکابزا اثر کارلوس کاردل ،تانگو و لاکومپارسیتا اثر ماتوس رودیکز، همچنین از موسیقی فولک پاراگوئه و آرژانتین نیز قطعاتی اجرا می شود.

محمد لامعی (سرپرست و نوازنده گیتار کلاسیک) ، آرش شفائی (ویولن) ، سینا لطیف پور (پرکاشن) ، پوریا گوران (کاخن) ، فرزان فلک دهی (تنظیم‌کننده و نوازنده ویولن سل) ، اردشیر همتی (تنظیم‌کننده و نوازنده گیتار کلاسیک) ، محمد اسدی (گیتار باس) ، شمیم کیانی (ابوا) و مرتضی حریریان (ویولن سل) نوازندگان این گروه خواهند بود.

گروه راش تاکنون کنسرت‌ها و برنامه‌های متعددی در سفارت آلمان ، خانه هنرمندان ایران ، سالن رودکی و برج میلاد برگزار کرده است.

گفتنی است ؛ این کنسرت در یک سانس ساعت ۲۱ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه و رزرو بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند .