سرویس استان های هنرآنلاین : سجاد افشاریان که برای بازی در نمایش "روزهای بی باران" به زادگاهش آمده، گفت: امین بهروزی نویسنده و کارگردان نمایش "روزهای بی باران" است که من نیز در شیراز با بازی در این نمایش او را همراهی می‌کنم.

افشاریان ادامه داد: این نمایش درباره عشق و جای خالی آدم‌ها در زندگی آنها است. تلاش شده در این اثر نمایشی نگاهی انسانی به روابط عاطفی و پیچیده انسان‌ها در ایران امروز شود. "روزهای بی باران" ظاهری ساده با آدم‌های واقعی دارد و از فضایی رئالیستی برخوردار است.

او گفت: اصل داستان نمایش یک روایت عاشقانه را به تصویر می‌کشد. بازی‌ها و نوع بیان دیالوگ‌ها کاملا رئالیستی و در فضای امروز جامعه رخ می‌دهد، اما نمایش تقریبا در یک فضای خالی اجرا می‌شود. چون کار مکان‌های متعددی مثل بیمارستان و کافه و... دارد به همین جهت با طراح صحنه نمایش به این نتیجه رسیدیم که فضاهای نمایش را با المان‌های مختلف بازسازی کنیم و بقیه را به تخیل تماشاگر واگذاریم.

نمایش "روزهای بی باران" به نویسندگی و کارگردانی امین بهروزی تا 5مرداد جاری در دو سانس ساعت ١٩ و ساعت ٢١ در تماشاخانه استاد سپاسدار شیراز به نشانی چهارراه حافظیه، طبقه فوقانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و ٦ مرداد در تالار حافظ به روی صحنه می رود.