به گزارش هنرآنلاین ، نادر طالب‌زاده که این روزها در بستر بیماری است در دیدار با مدیران شبکه قرآن و معارف سیما گفته است اسناد و مدارکی دال بر جنایت‌های صهیونیست‌ها را دراختیار خبرنگاران قرار می‌دهم.

او گفت: یکی از موضوعاتی که باید مورد توجه قرار گیرد، موضوع آلودگی آب زمزم به ماده سمی آرسنیک است، این در حالی است که به گزارش خود انگلیسی‌ها در سال 1971 آب زمزم یکی از پاک‌ترین و گواراترین آب‌های جهان بوده و این آب دارای مقادیر زیادی فلوراید، کلسیم و منیزیم بوده که در صورت نوشیدن یک لیوان از آن، تا ساعت‌ها شاداب می‌ماندید، اما سال 2006 گزارشی در روزنامه گاردین منتشر شده و در آن به مسلمانان انگلیسی هشدار مسمومیت آب مقدس یعنی آب زمزم داده شد. به گزارش فارس طالب زاده گفته است: این اتفاق از سال 1366 و بعد از ماجرای حج خونین رخ داد و پس از این ماجرا آب زمزم که به گواهی خود غربی‌های یکی از بهترین و گواراترین آب‌های جهان بود مسموم شده است. در این دیدار طالب‌زاده ضمن تشکر از حضور از اهالی شبکه قرآن در منزلش با بیان شرحی از بیماریش گفت: چندی پیش شرح واقعه و آنچه بر من گذشت را در نامه‌ای نوشتم و به آقای بروجردی دادم. ماجرا مربوط به سرقت چمدانم من در عراق بازمی‌گردد که چند روز بعد پیدا شد، اما آن زمان من متوجه آلودگی لباس‌ها و وسایلم نشدم، و تنها موضوعی که گزارش دادم، سرقت لب‌تابم بود.

وی افزود: بلافاصله بعد از این ماجرا، مشکلات مختلف جسمی برایم به وجود آمد، از جمله مشکل در راه رفتن، در تنفس و سرفه‌های شدید پیدا کردم و بعدها متوجه این آلودگی شدیم.