به گزارش هنرآتلاین ،به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی تنکابن، این نمایشگاه از سوی موسسه فرهنگی و هنری و نگارخانه رنگ و ترنگ تنکابن با همکاری و مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز طی آیینی با نام "شهر من شهسوار" در نگارخانه رنگ و ترنگ این شهرستان افتتاح شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفر قاسمی معاون مدیر کل وسرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این خبر گفت:در این نمایشگاه که با موضوعات مستند اجتماعی، معماری شهر و روستا، طبیعت و منظره همراه بود، ۱۹ عکاس شرکت کرده و جمعا ۱۵۴ تصویر را به دبیرخانه نمایشگاه ارسال کردند.

قاسمی در ادامه از مدیریت موسسه فرهنگی و هنری و نگارخانه رنگ و ترنگ تنکابن و هنرمندانی که در این نمایشگاه شرکت کردند تقدیر کردند.

در ادامه زهرا مریدی، دبیر جشنواره گفت: پس از ارزیابی آثار ارسالی توسط هیئت داوران، در پایان ۲۳ اثر از ۹ شرکت کننده به نمایش در آمدند.

او افزود: همچینین در کنار آن ۱۷ اثر از داوران این دوره جشنواره، محمدرضا طهماسب پور، احسان نیکفرجام و نگار فرهنگی عرضه و به نمایش حاضرین در آمد.

دبیر جشنواره عکس "شهر من شهسوار" در پایان یادآور شد: علاقمندان و هنردوستان می توانند از دوم الی ۱۲ مردادماه در ساعات ۱۶ الی ۱۹ از این نمایشگاه دیدن کنند.