به گزارش هنرآنلاین ، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر،سومین نمایشگاه مجسمه های فلزات بازیافتی با نام "فلزآوا" در نگارخانه هنری آموزشی نوران افتتاح شد.

این نمایشگاه به همت ملاحت رحیم پور مدیر مسئول نگارخانه نوران و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر روز جمعه اول مرداد ماه ٩٥ گشایش یافت.

در این نمایشگاه بیش از ٣٠ اثر از آثار اساتید برجسته و هنرمندان کشوری در این رشته هنری به معرض نمایش گذاشته شده است.

این سومین نمایشگاه مجسمه های فلزات بازیافتی است که با هدف تشویق و آگاهی بخشی مردم و جوانان علاقمند به استفاده خلاقانه از مواد بازیافتی و فرهنگ سازی از این هنر خلاقانه در راستای ایجاد فرهنگ پسماند و لزوم به کارگیری بازیافت در زندگی روزمره در شهرستان قائم شهر رقم می خورد.

علاقمندان به هنر های تجسمی و آثار حجمی می توانند همه روزه تا تاریخ ٧مردادماه ازساعت ١٧الی ٢١شب از این نمایشگاه بازدید کنند.

شایان ذکراست دراین نمایشگاه آثاری از رضا یحیایی،جعفر نجیبی ،احمد آقازاده،علی بیگی پرست،ابراهیم گنجیان،حسن ملا نوروز،محمد امیدی،رضا قره باقی،فرشید پاک نیا،ملاحت رحیم پور،ناهید قره باقی،وفا الماسی،علیرضا حاجی رحمانی،حسن نرماشیز،زهرا سلطانی نژاد وشیرین شاهین راد در معرض عموم قرار گرفته است.

نگارخانه نوران در خیابان ساری،یاس ٥٩،انتهای شهداء دوم،نگارخانه هنری آموزشی نوران واقع است.