سرویس سینمایی هنرآنلاین: کمند امیرسلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، این روزها با سریال "پریا" مهمان خانه‌ها می‌شود.

او درباره این سریال و نقشی که در آن ایفا می‌کند به هنرآنلاین گفت: "پریا" قصه دو خانواده است که یکی خانواده ما و دیگری خانواده پریا دخترخاله من است. پریا در این قصه از خارج برمی‌گردد و ما با یک معضل خانوادگی مواجه می‌شویم. من در این سریال نقش یک مشاور روانشناس را بر عهده دارم و همسرم هم وکیل است.

وی ادامه داد: قصه این سریال به مشکلات و معضلات اجتماعی می‌پردازد. من و همسرم در طول سریال شخصیت‌هایی هستیم که سعی می‌کنیم آرامش و اعتدال را به خانواده بازگردانیم.

بازیگر سریال "پدرسالار" درباره ویژگی‌های نقش گلی در این سریال اظهار کرد: نقش گلی، نقش راحتی بود و پیچیدگی خاص و سختی نداشت، ضمن اینکه پیش از این نیز نقش‌هایی از این دست را بازی کرده بودم. آنچه برایم مهم بود و باعث حضور من در این سریال شد، کل مجموعه و خوب بودن آن بود. وقتی در یک کار خوب حضور پیدا می‌کنید، خیلی زودتر هم نقش شما دیده می‌شود.

امیرسلیمانی با اشاره به اینکه معرفی بیماری ایدز در رسانه و کشور خوب نبوده است، گفت: از وقتی این بیماری در جامعه ما وارد شد، متأسفانه نوع معرفی آن خوب نبود و یک بیماری مسکوت باقی ماند. از آنجا که آمار مبتلایان به این بیماری روز به روز در حال افزایش است، به این نتیجه رسیدند که دیگر باید به این بیماری پرداخت و از نحوه پیشگیری، درمان و... اطلاع‌رسانی کرد. فکر می‌کنم همه ما نسبت به این بیماری اطلاعات کمی داریم و در اطرافمان افرادی که این بیماری را دارند یا نداریم و یا اگر هم باشند نمی‌دانیم، بنابراین خیلی پیگیر هم نیستیم. امیدوارم مردم خودشان نسبت به این بیماری تحقیق داشته باشند و از آن آگاهی یابند. ما در این سریال می‌بینیم که واکنش اطرافیان نسبت به فرد مبتلا و عملکردشان خیلی مهم‌تر از خود بیمار خواهد بود.

بازیگر فیلم سینمایی" مهریه بی‌بی" با اشاره به اینکه عوامل خوب در کشور برای ساخت سریال خوب وجود دارد، اما بستر ساخت سریال فراهم نیست، عنوان کرد: خوشبختانه درصد زیادی از مردم سریال" پریا" را دیده و با آن ارتباط برقرار کردند. ما همیشه این تجربه را داریم که وقتی یک کار خوب ساخته می‌شود، مخاطب هم سریع جذب آن می‌شود. چرا که کاری که ما تولید می‌کنیم برگرفته از ماجراهای خودمان در جامعه است و برای همین مخاطب هم احساس نزدیکی با آن می‌کند. تجربه هم نشان داده که کار خوب را همه دنبال می‌کنند. مشکل این است که ما عوامل خوب و شرایط را داریم، اما زمینه و بستر برای ساخت سریال خوب فراهم نیست و مشکلات از این نظر زیاد است. اگر این همکاری کمی بین عوامل ساخت سریال و تلویزیون بیشتر شود، قطعاً سریال‌های خوبی ساخته می‌شود.

وی درباره سایر فعالیت‌های خود بیان کرد: سریال "بی‌قرار 2" را در نوبت پخش از تلویزیون دارم. این سریال به کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی ادامه سریال"بی‌قرار" است و احتمال خیلی زیاد زمستان امسال روی آنتن خواهد رفت. داستان سریال "بی‌قرار 2"، درست از همان جایی آغاز می‌شود که در فصل اول پایان یافت و من در کنار هنرمندانی چون لاله اسکندری، محمدرضا شریفی‌نیا، پژمان بازغی و… به ایفای نقش می‌پردازم. در سریال "معمای شاه" هم نقش کوچکی بازی کردم که فکر می‌کنم، تا چند ماه آینده پخش خواهد شد و از هفته آینده هم با نمایش "دکلره" به روی صحنه می‌روم. این کار چهار شخصیت دارد که من یکی از آن‌ها را بازی می‌کنم. آخرین عضو این گروه هستم و به جای لیلی رشیدی که مجبور به سفر شد، جایگزین شده‌ام کار قشنگی است و امیدوارم مردم وقت بگذارند و این کار را هم ببینند.