سرویس سینمایی هنرآنلاین: در بازی پایانی فوتبال یورو 2016 اتفاقاتی افتاد که منجر به واکنش هواداران کریس رونالدو ستاره تیم پرتغال شد. در این بازی رونالدو در برخورد با دیمیتری پایت بازیکن تیم فرانسه دچار مصدومیت شد و با چشمانی اشک‌بار زمین بازی را ترک کرد. بعد از این اتفاق برخی از هموطنان ایرانی نیز با هجوم به صفحه‌های شخصی پایت در فضای مجازی از خجالت او درآمدند.

رامبد جوان دوشنبه شب در بخشی از برنامه "خندوانه" از واکنش تعدادی از ایرانی‌ها به این اتفاق گلایه کرد.

او در این برنامه به همراهی و همکاری تیمی اشاره کرد و بعد از هموطنان ایرانی خواست جلوی بی‌ادبی‌هایی را بگیرند که این روزها در فضای مجازی بسیار دیده می‌شود.

جوان در این برنامه گفت: تعدادی افراد به صفحه آقای پایت رفته و از او دلبری کردند و چیزهایی برایش به یادگار گذاشتند! البته او هیچ‌وقت نمی‌فهمد کلماتی که به کار بردند چه معنایی دارد، مگر اینکه یک فارسی‌زبان را پیدا کند و از او بخواهد این کلمات را ترجمه کند. من شک ندارم که آن فارسی‌زبان آن کلمات را ترجمه نخواهد کرد و اگر هم ترجمه کند قطعاً خواهد گفت که این افراد، تعداد کمی هستند. از بی‌ادبی‌هایمان در صفحه مجازی خجالت بکشیم.

مشابه این رفتار پیش از این در صفحه مجازی لیونل مسی اتفاق افتاد تا حدی که فدراسیون فوتبال درصدد برآمد بازیگر پیشکسوت جمشید مشایخی را به عنوان نماینده ایران به آرژانتین بفرستد تا از مسی دلجویی کند.

فیلم واکنش رامبد جوان را اینجا ببینید.